Formaty reklam na Tinderze

Formaty reklam na Tinderze

Tinder to idealne narzędzie reklamowe dla firm, które chcą być aktywne w okresie walentynek. Kontekst wydarzenia, narzędzia i określonych produktów idealnie do siebie pasują. Jak reklamować się na Tinderze? Opisujemy dla Was formaty reklamowe dostępne na Tinderze.

 

Reklama na Tinderze

Tinder, choć ma już ponad 10 lat, to jest to aplikacja, która cieszy się niesłabnącą popularnością. Dostępny w 190 krajach odnotowuje ponad 57 milionów użytkowników. W naszym kraju z Tindera korzysta ponad 800 000 ludzi. Jest to zatem miejsce, gdzie reklama może zbudować zasięg i dotrzeć do wybranej grupy celowej. Wiele marek korzysta z tego narzędzia w okresie walentynek. Aktywizują się na Tinderze producenci słodyczy, biżuterii, sieciowe kwiaciarnie, czy inne biznesy, które odnotowują zwiększone zyski w okresie święta zakochanych.

 

Reklama na Tinderze – format Branded Profile Card

Branded Profile Card przypomina profil użytkownika, ale zawiera zdjęcia (do 6 plików), logo, nazwę marki i jej opis. Podobnie jak w przypadku zwykłego profilu, polubienie oznacza „połączenie z brandem” („It’s a Match”!). Automatycznie w skrzynce użytkownika pojawia się wiadomość od marki. W wiadomości można umieścić CTA i kierować ruch do sklepu, witryny czy LP.

Reklama na Tinderze – format Branded Profile Card

 

Reklama na Tinderze – format Native Display

Native Display wygląda jak zwykła karta profilu użytkownika. Celem tego formatu reklamowego jest zwiększenie zaangażowania wśród docelowych użytkowników. Mają oni możliwość jednym klikiem przejść do odpowiedniej strony. Ten format sprawdza się w kampaniach budujących świadomość.

Tinder Native Display
Tinder Native Display
 

 

Reklama na Tinderze – format Video Card

Format podobny do Native Display (ma przypominać kartę użytkownika), ale zamiast statycznej reklamy mamy tu możliwość wykorzystania filmu. Jest to na pewno bardziej angażujący format. Polubienie filmu przenosi użytkownika na stronę marki. Film można zatrzymywać i odtwarzać. Format sprawdza się w kampaniach budujących świadomość, a także, kiedy chcemy zachęcić użytkowników do zakupu na stronie.

Tinder Video Card
Tinder Video Card
 

 

Reklama na Tinderze – format Poll Card

Poll Card ma za zadanie zachęcić użytkowników do interakcji, która polega na udzieleniu odpowiedzi na pytania w ankiecie, która może mieć maksymalnie 5 pytań. Może to być ankieta dotycząca ulubionej czekoladki, czy preferowanego miejsca wyjazdu wakacyjnego. Format daje możliwość zakupu produktu o który marka pyta w ankiecie.

Reklama na Tinderze – format Sponsored Inbox Massage

 

Chcesz zrealizować kampanię na Tinderze? Napisz do nas.

* Pola wymagane

captcha

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego znajdują się w Polityce Prywatności.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl