Najczęściej czytane
Ile kosztuje reklama na Tinderze

Ile kosztuje reklama na Tinderze

Ile kosztuje reklama na Tinderze? To pytanie zadaje sobie niejeden marketer lub właściciel firmy. W naszym tekście odpowiemy na pytania, dlaczego warto realizować kampanie na Tinderze i ile one kosztują.

Tinder to aplikacja randkowa powstała w 2012 roku, kompatybilna z systemami iOS, Android i przeglądarkami internetowymi.   Jako najpopularniejsza „apka” tego typu, stała się ona nie tylko miejscem spotkań, ale również dynamiczną platformą reklamową. O formatach reklamach na Tinderze już pisaliśmy na naszym blogu.

 

Tinder jako platforma reklamowa

Tinder, z milionami użytkowników na całym świecie, oferuje unikatowy zasięg dla reklamodawców. Interaktywne formaty oraz zaangażowana grupa odbiorców sprawiają, że jest to atrakcyjne miejsce dla kampanii marketingowych. Szczególnie, gdy mówimy o reklamach na Tinderze skierowanych do osób w wieku 18-35 lat, stanowiących 83% wszystkich użytkowników. Warto zaznaczyć, że 60% z nich to mężczyźni. Aby skutecznie wykorzystać potencjał Tindera jako platformy reklamowej, ważne jest stworzenie kreatywnych i angażujących treści. Reklamy powinny być dopasowane do charakteru aplikacji – lekkie, zabawne i interaktywne. Kluczowe jest zrozumienie motywacji i zachowań grupy docelowej.

 

Tinder Ads: znane marki i reklama na Tinderze

Wiele marek odniosło sukces, wykorzystując Tindera do promocji swoich produktów i usług. Wśród najpopularniejszych przykładów wymienić można DOMINO’S, Amnesty International czy Gilette. Udane kampanie najczęściej były związane z wydarzeniami sportowymi czy kulturalnymi i zyskały dużą popularność dzięki zaangażowaniu użytkowników aplikacji.

 

Ile kosztuje kampania reklamowa na Tinderze

W przypadku mediów internetowych nie da się określić wprost, ile kosztuje dana reklama. Koszty reklamy na Tinderze zależą od czynników takich jak długość kampanii, format reklamy i docelowa grupa odbiorców. Można jednak podać przybliżone koszty. W przypadku zakupu reklamy w modelu programatycznym (dwa formaty reklamowe) trzeba liczyć się z wydatkiem kilku tysięcy złotych. Zakup kampanii bezpośrednio u Tindera to już większy wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy. Jak widać, rozwiązanie programtyczne jest tańsze i pozwala  na wypróbowanie narzędzia przed większą inwestycją.

 

Podsumowanie:

To, ile kosztuje reklama na Tinderze jest uzależnione od czynników takich jak długość kampanii, format reklamowy i docelowa grupa odbiorców. Reklamodawcy mają kontrolę nad swoim budżetem, co pozwala na elastyczność przy tworzeniu kampanii dopasowanych specjalnie do ich celów.

 

Chcesz się dowiedzieć, ile będzie kosztowała reklama na Tinderze dla Twojej marki? Potrzebujesz wyceny? Napisz do nas!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl