Tworząc projekt graficzny swojego plakatu, pamiętaj, że musi on skutecznie komunikować Twoim klientom, to co masz do zaoferowania. Dobry plakat, to dzieło sztuki użytkowej, które powinno skutecznie przyciągać uwagę, zostać zapamiętanym, ale przede wszystkim wzbudzać potrzebę posiadania Twojego produktu lub usługi.
Zamów projekt graficzny w Cityboard Media
Jak zaprojektować dobry plakat outdoorowy?
- Postaw na czytelność - plakat powinien przekazywać informacje w zrozumiały, jasny sposób.
- Prostota - powiedzenie "co za dużo, to niezdrowo” sprawdza się tutaj w 100%. Zdecydowanie lepszy efekt osiągniesz, gdy Twój projekt będzie prosty, minimalistyczny.
- Spójność - projekt reklamy musi być zgodny z wizerunkiem marki, wtedy łatwiejsza będzie jego identyfikacja przez widza.
- Wyróżnij się - jeśli zadbasz, aby na plakacie znalazł się jeden interesujący i dominujący element, wzbudzisz ciekawość u Twoich klientów.
- Czcionka – niech będzie czytelna, wyraźna, dopasowana do treści i odbiorców. Ozdobne litery zostaw dla listów i innych form reklamy.
- Grafika – zdjęcia wyłącznie wysokiej jakości, prawidłowo skadrowane i oświetlone. Pamiętaj, że różne formaty nośników rządzą się własnymi prawami.