Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca

Jak wynika z najnowszego raportu Facebooka, reklama zewnętrzna w połączeniu z kampaniami w portalu amerykańskiego giganta przynosi firmom realne korzyści. Dla Generacji Z i Milenialsów media społecznościowe i reklama zewnętrzna to podstawowe źródło informacji. Synergia mediów działa!


Jak zrobić dobrą reklamę na Facebooku? Część 1.

Odpowiedź na to pytanie jest złożona. Co najmniej z dwóch aspektów. Pierwszy dotyczy kreacji i warstwy tekstowej samego posta. Drugi związany jest z planowaniem działań reklamowych i narzędziami, które udostępnia Facebook. Wyjaśnimy Wam w dwóch częściach, jak sobie poradzić z jednym i z drugim.


Link building w pozycjonowaniu stron internetowych

Link building to nic innego, jak tylko zdobywanie wartościowych linków, które będą prowadziły do naszej witryny. Im jest ich więcej i są bardziej cenne, tym lepiej, bo nasza strona będzie się lepiej pozycjonowała. Mamy dla Was trzy porady, o czym warto pamiętać i jedną czego unikać przy link buildingu.


Zasady UX dla Twojej strony www

Wypełnienie formularza, zadanie pytania, zostawienie danych kontaktowych, wreszcie zakup produktów czy usług – to najczęściej oczekiwane cele, które ma realizować strona www. Aby dochodziło do konwersji, strona musi być zaprojektowana z uwzględnieniem zasad User Experience (UX).


Generowanie leadów w sprzedaży usług

Gorący lead sprzedażowy to jeden z najbardziej pożądanych elementów sprzedaży online. Klient, który szuka konkretnej usługi i trafia na naszą stronę jest już blisko decyzji zakupowej. Witryna powinna być tak skonstruowana, aby klient mógł zakupić usługę lub zostawić swoje dane kontaktowe. Posłużą one do tego, aby konsultant mógł rozwiać jego wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące go pytania. Owe dane to właśnie gorący lead, który szczególnej roli nabiera w sprzedaży usług.


Smart Mobile Ads

Smart Mobile Ads to usługa, która polega na emitowaniu reklamy na urządzeniach mobilnych z aktywną kartą SIM w sieci komórkowej T-Mobile. SMS lub MMS z reklamą otrzymają osoby, które wyraziły zgody wg przepisów GIODO.


Mobile rządzi!

Burger King postawił na mobilne rozwiązania w marketingu internetowym i nie żałuje. Ich kampania The Whopper Detour zdobyła główną nagrodę na Cannes Lion 2019, czyli najważniejszej branżowej imprezie reklamowej na świecie.


Marka – jak budować jej wizerunek

Wizerunek marki to temat rzeka, w której utonęła niejedna firma. Błędy w zarządzaniu często są nieodwracalne, bo reputacje buduje się latami, a traci w jednej chwili. Wokół każdej marki powinna być opowiedziana dobra historia i najlepiej, aby była to historia wielopoziomowa. ...


Grupy na Facebooku

Grupy na Facebooku to doskonałe narzędzie do budowania relacji z klientami i ze współpracownikami. Aby jednak to narzędzie było skuteczne, konieczne jest zastosowanie kilku zasad.
Początki w budowaniu grup na Facebooku nie są łatwe. O ile stworzenie grupy w ramach miejsca pracy może być łatwiejsze, o tyle zbudowanie dużej społeczności skupionej wokół wybranej tematyki to już zadanie dużo trudniejsze. ...


Rola emocji w e-commerce

Gwałtowny rozwój e-commerce sprawił, że psychologowie coraz intensywniej zaczęli przyglądać się mechanizmom podejmowania decyzji zakupowych w e-sklepach. Okazało się, że często owe decyzje podejmowane są pod wpływem emocji, impulsu czy chwili. Choć emocje bywają złym doradcą, to jednak to stwierdzenie, choć banalne ma w sobie pewną przewrotność, bo z jednej strony stawia na rozsądek, ale z drugiej, kto z nas nie kupił choć raz w życiu czegoś pod wpływem emocji? ...


Mobile przede wszystkim

Google na swoim blogu ogłosił, że od 1 lipca 2019 roku zmieniają się zasady indeksowania nowopowstałych stron www. Indeksowanie “mobile-first” oznacza, że w pierwszej kolejności algorytm będzie brał pod uwagę wersję mobilną, co znacząco wpłynie na pozycjonowanie stron.

Dopracowana i zoptymalizowana wersja mobilna witryny będzie dużym plusem w procesie indeksowania. Dotychczas Google Bot zwracał uwagę przede wszystkim na desktopową zawartość strony, a jej mobilna wersja była tylko dodatkowym atutem w rankingu. ...


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.