Najczęściej czytane
Marketplace Allegro dla biznesu

Allegro to platforma zakupowa, która najczęściej kojarzy się Polakom z zakupami w Internecie. Odwiedza ją 20 milionów użytkowników miesięcznie, którzy generują 32 miliony transakcji. To świetne rozwiązanie dla biznesu, aby dotrzeć do większej ilości klientów i więcej sprzedawać.

Marketplace Shopee – jak sprzedawać i reklamować swoje produkty

Marketplace to internetowe platformy sprzedażowe oferujące produkty różnych dostawców w jednym miejscu. Najpopularniejsze to oczywiście Allegro, czy Facebook, ale coraz mocniej na rynku łokciami rozpycha się Shopee. Swój sklep może tam posiadać prawie każdy biznes, a możliwości reklamowe sprawiają, że sprzedaż można bardzo aktywnie wspierać.

Reklama na Vulcanie

Vulcan i Librus to dwa popularne e-dzienniki, które przyciągają każdego dnia miliony uczniów i rodziców na swoje platformy. Jak wykorzystać ten ruch w marketingu?

Kampanie Reddit Ads – w biznesie

Reddit to serwis, w którym można się dzielić linkami do różnorodnych informacji. Został stworzony, aby dzielić się treścią, dyskutować, wymieniać przemyślenia i opinie. Miesięcznie  odwiedza go ponad 1,2 miliarda ludzi, a codziennie korzysta z niego 50 milionów aktywnych unikalnych użytkowników. Czy można się na nim reklamować? Oczywiście! Już wyjaśniamy, jak to zrobić.

Reklama na TikToku – nowe narzędzia

TikTok wprowadził nowe narzędzie dla reklamodawców. Nazywa się TikTok Inventory Filter. Dzięki niemu możemy wybrać przy jakich rodzajach filmu pojawi się reklama Twojej marki.

Reklama na Tinderze

Pozytywne emocje, szybkie decyzje i atrakcyjny content – takie wrażenia zapewnia Tinder. Kampanie reklamowe w tej aplikacji to doskonały pomysł np. dla branży spożywczej lub motoryzacyjnej, bo jak pokazują dane, z Tindera korzystają głównie mężczyźni.

Influencer marketing dla biznesu

Popularność influencer marketingu stale rośnie. Aż 85 % marketerów uznaje działania w tym obszarze za efektywne. Z kolei 40% polskich internautów inspiruje się opinią influencerów, gdy wybierają produkty czy usługi. To właśnie influencerzy okazali się ważniejsi w procesie decyzyjnym niż celebryci i dalsi znajomi.

Reklama na Librusie

Librus to nowoczesna platforma znajdująca się w top 20 najpopularniejszych witrynach w Polsce. Codziennie gromadzi tysiące użytkowników z całej Polski. Jaką formę reklamy oferuje i dlaczego jest tak popularna?
Insta w biznesie, czyli reklama na Instagramie

Przeglądanie Insta Stories to jedna z najpopularniejszych form rozrywki dla wielu użytkowników. Instagram ze swoją obrazkowością i niewielką ilością tekstu w postach jest wciągającym medium, które utrzymuje uwagę odbiorów, a o uwagę właśnie walczy każdy reklamodawca. Dzięki formatom reklamowym Instagrama można z powodzeniem wykorzystać w biznesie. Jak to zrobić?

Audyt SEO w praktyce

Interesuje Cię wysoka pozycja Twojej strony w wyszukiwarce? Bez audytu SEO się nie obejdzie. To pierwszy krok, który pozwala ocenić w jakim miejscu jest strona i co należy zrobić, aby serwis był przyjazny wyszukiwarkom. Jak się do tego zabrać?

Reklama na Twitterze – jak zabrać się do tematu

Może być świetnym narzędziem marketingowym, potężną bronią polityczną, a także zwykłą rozrywką w wolnej chwili. Twitter, bo o nim mowa, ma liczne grono użytkowników, którzy ćwierkają na miliony rożnych tematów. Jak wykorzystać potencjał Twittera w planowaniu kampanii reklamowej, aby była skuteczna?

Produkcja reklam audio

Bardzo dynamicznie rozwijający się rynek podcastów i streamingu muzyki wzmocnił zapotrzebowanie na reklamy audio. Firmy nie wykorzystują ich wyłącznie w stacjach radiowych, ale także na Spotify, czy w innych platformach oferujących muzykę i audycję. Jak przygotować dobrą reklamę audio? Zdradzamy kilka podpowiedzi.

Reklama na platformach VOD

Wideo na żądanie rośnie w siłę. Polacy coraz częściej sięgają po tę formę rozrywki kosztem telewizji linearnej. Efektem są rosnące zasięgi reklam emitowanych w playerach.

E-commerce na Facebooku

W Polsce Facebook wciąż jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym. Ponad 17 mln użytkowników w 2022 r. robi wrażenie. Nic dziwnego, że firmy wykorzystują to narzędzie nie tylko do komunikacji z klientami, ale i do sprzedaży bezpośredniej. Czym jest e-commerce na Facebooku i jak go wykorzystać w biznesie?

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl