Letnie kampanie na wielkim formacie

Letnie kampanie na wielkim formacie

Wakacje w tym roku są wyjątkowe. Z powodów COVID-19 Polacy zmienili kierunki swoich wyjazdów. Jak pokazują dane Google, większość z nas spędzi urlop w kraju. To doskonała okazja do realizowania letnich kampanii na wielkim formacie, bo w łatwy sposób można dotrzeć do klientów.

Billboardy w Warszawie, billboardy w Krakowie

Reklama na billboardach to idealne rozwiązanie na letnie kampanie. Jak wynika z analiz Googla, aż 84 proc. wyszukiwanych fraz turystycznych w ostatnich miesiącach dotyczy destynacji w Polsce. W 2019 roku było to 60 proc. Szukamy parków narodowych, gospodarstw agroturystycznych (znaczy wzrost wyszukiwań względem 2019) czy lokalizacji w górach. Zapytania dotyczące wyjazdów zagranicznych to tylko 16 proc. Efektem tego będzie wzrost ruchu na drogach, co w naturalny sposób zwiększy widownie dla nośników reklamy zewnętrznej. Lipiec i sierpień będą więc idealnymi miesiącami do realizacji letnich kampanii na wielkim formacie. Wody, napoje, lody, piwa, ubezpieczenia, hotele, regiony turystyczne, stacje benzynowe - to produkty, usługi i miejsca, które idealnie pasują na kampanii na billboardach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście czy innych miastach i drogach dojazdowych.

Dodatkowy efekt można osiągnąć, dzięki synergii mediów, czyli łączeniu billboardów z Google Ads, czy Facebook Ads. Klienci widzą wtedy tę samą reklamę na swoich smartfonach i nośnikach reklamy zewnętrznej. Przekaz mocnej na nich oddziałuje i wywiera większy wpływ, korzystając z psychologicznego efektu czystej ekspozycji.

Reklama zewnętrzna w praktyce

Jeden z przykładów aktywności to letnia kampania wody Żywiec Zdrój, realizowana na nośnikach cityboard (6x3 m), supercityboard, megacityboard, a także na nośnikach innych dostawców. Kampania ma charakter ogólnopolski. Wykorzystano w niej hasło „Zrównoważona przez Naturę“, a jednym z elementów graficznych jest butelka na tle rwącego potoku. To prosty i bardzo sugestywny projekt, który eksponuje cechy produktu i pełni funkcję przypominającą o nim.

 

 

Chcesz zrealizować kampanię na naszych nośnikach? Napisz do nas!

 


Napisz do nas.

* Pola wymagane

captcha

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego znajdują się w Polityce Prywatności.


Google Partner

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zdobyły certyfikat Google Ads, zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością  świadczonych usług.

Wykorzystaj synergię mediów i połącz outdoor z reklamą w internecie

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.