Letnie kampanie na wielkim formacie
- Odsłon: 928
Wakacje w tym roku są wyjątkowe. Z powodów COVID-19 Polacy zmienili kierunki swoich wyjazdów. Jak pokazują dane Google, większość z nas spędzi urlop w kraju. To doskonała okazja do realizowania letnich kampanii na wielkim formacie, bo w łatwy sposób można dotrzeć do klientów.
Billboardy w Warszawie, billboardy w Krakowie
Reklama na billboardach to idealne rozwiązanie na letnie kampanie. Jak wynika z analiz Googla, aż 84 proc. wyszukiwanych fraz turystycznych w ostatnich miesiącach dotyczy destynacji w Polsce. W 2019 roku było to 60 proc. Szukamy parków narodowych, gospodarstw agroturystycznych (znaczy wzrost wyszukiwań względem 2019) czy lokalizacji w górach. Zapytania dotyczące wyjazdów zagranicznych to tylko 16 proc. Efektem tego będzie wzrost ruchu na drogach, co w naturalny sposób zwiększy widownie dla nośników reklamy zewnętrznej. Lipiec i sierpień będą więc idealnymi miesiącami do realizacji letnich kampanii na wielkim formacie. Wody, napoje, lody, piwa, ubezpieczenia, hotele, regiony turystyczne, stacje benzynowe - to produkty, usługi i miejsca, które idealnie pasują na kampanii na billboardach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście czy innych miastach i drogach dojazdowych.
Dodatkowy efekt można osiągnąć, dzięki synergii mediów, czyli łączeniu billboardów z Google Ads, czy Facebook Ads. Klienci widzą wtedy tę samą reklamę na swoich smartfonach i nośnikach reklamy zewnętrznej. Przekaz mocnej na nich oddziałuje i wywiera większy wpływ, korzystając z psychologicznego efektu czystej ekspozycji.
Reklama zewnętrzna w praktyce
Jeden z przykładów aktywności to letnia kampania wody Żywiec Zdrój, realizowana na nośnikach cityboard (6x3 m), supercityboard, megacityboard, a także na nośnikach innych dostawców. Kampania ma charakter ogólnopolski. Wykorzystano w niej hasło „Zrównoważona przez Naturę“, a jednym z elementów graficznych jest butelka na tle rwącego potoku. To prosty i bardzo sugestywny projekt, który eksponuje cechy produktu i pełni funkcję przypominającą o nim.
Chcesz zrealizować kampanię na naszych nośnikach? Napisz do nas!