Najczęściej czytane
Letnie kampanie na wielkim formacie

Letnie kampanie na wielkim formacie

Wakacje w tym roku są wyjątkowe. Z powodów COVID-19 Polacy zmienili kierunki swoich wyjazdów. Jak pokazują dane Google, większość z nas spędzi urlop w kraju. To doskonała okazja do realizowania letnich kampanii na wielkim formacie, bo w łatwy sposób można dotrzeć do klientów.

Billboardy w Warszawie, billboardy w Krakowie

Reklama na billboardach to idealne rozwiązanie na letnie kampanie. Jak wynika z analiz Googla, aż 84 proc. wyszukiwanych fraz turystycznych w ostatnich miesiącach dotyczy destynacji w Polsce. W 2019 roku było to 60 proc. Szukamy parków narodowych, gospodarstw agroturystycznych (znaczy wzrost wyszukiwań względem 2019) czy lokalizacji w górach. Zapytania dotyczące wyjazdów zagranicznych to tylko 16 proc. Efektem tego będzie wzrost ruchu na drogach, co w naturalny sposób zwiększy widownie dla nośników reklamy zewnętrznej. Lipiec i sierpień będą więc idealnymi miesiącami do realizacji letnich kampanii na wielkim formacie. Wody, napoje, lody, piwa, ubezpieczenia, hotele, regiony turystyczne, stacje benzynowe - to produkty, usługi i miejsca, które idealnie pasują na kampanii na billboardach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście czy innych miastach i drogach dojazdowych.

Dodatkowy efekt można osiągnąć, dzięki synergii mediów, czyli łączeniu billboardów z Google Ads, czy Facebook Ads. Klienci widzą wtedy tę samą reklamę na swoich smartfonach i nośnikach reklamy zewnętrznej. Przekaz mocnej na nich oddziałuje i wywiera większy wpływ, korzystając z psychologicznego efektu czystej ekspozycji.

Reklama zewnętrzna w praktyce

Jeden z przykładów aktywności to letnia kampania wody Żywiec Zdrój, realizowana na nośnikach cityboard (6x3 m), supercityboard, megacityboard, a także na nośnikach innych dostawców. Kampania ma charakter ogólnopolski. Wykorzystano w niej hasło „Zrównoważona przez Naturę“, a jednym z elementów graficznych jest butelka na tle rwącego potoku. To prosty i bardzo sugestywny projekt, który eksponuje cechy produktu i pełni funkcję przypominającą o nim.

 

 

Chcesz zrealizować kampanię na naszych nośnikach? Napisz do nas!

 


Napisz do nas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl