Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: B2B
Nasze oczekiwania:
- minimum trzyletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizacji kampanii performance, nastawionych na efekt, sprzedaż, pozyskiwanie leadów,
- zaawansowana znajomość narzędzi: Google Ads, Google Merchant Center, Google Analytics, Google Tag Manager; mile widziane certyfikaty Google,
- zaawansowana znajomość Excela i umiejętności analityczne,
- dobra znajomość rynku marketingu online,
- dobra organizacja pracy i terminowość,
- komunikatywność,
- samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel.
Twoje zadania:
- przygotowywanie strategii dla kampanii Google Ads realizowanych na rzecz wybranych klientów,
- samodzielne planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii PPC ze szczególnym nastawieniem na pozyskiwanie leadów lub KPI sprzedażowe,
- opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji,
- opracowywanie ofert dla nowych klientów,
- monitorowanie działań konkurencji w obrębie działań promocyjnych i wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych,
- uczestniczenie w strategicznych spotkaniach z klientami,
- dzielenie się wiedzą z członkami zespołu.
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę sportową Medicover Sport,
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital,
- bardzo dobrą lokalizację biura (Mokotów)
- towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy,
- dużą samodzielność i ciekawe projekty,
- udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek,
- opiekę Digital Project Managera.
CV prześlij na adres: praca@cityboard.pl, w tytule maila wpisz: Specjalista Google Ads.