Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / B2B
Koniecznie odezwij się do nas, jeśli:
- Posiadasz minimalną znajomość narzędzia: Google Ads (Search, Display i YouTube).
- Wiesz czym jest Google Tag Manager i Google Analytics.
- Świetnie operujesz słowem, doskonale znasz język polski.
- Jesteś na bieżąco z trendami.
- Lubisz analizować efektywność kampanii.
- Potrafisz umiejętnie zarządzać własnym czasem i pracować pod presją deadline.
- Cechują Cię sumienność, dokładność i zaangażowanie.
- Chcesz rozwijać swoją wiedzę również z zakresu reklamy programatycznej.
Twoje obowiązki:
- Planowanie, tworzenie, implementacja i zarządzanie kampaniami Google Ads.
- Identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie komunikacji online.
- Zakup mediów oraz przygotowywanie rozwiązań marketingowych.
- Optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów.
- Analiza i raportowanie wyników kampanii, przygotowywanie rekomendacji.
- Opracowanie strategii mediowej i kosztorysowanie.
- Współpraca z dostawcami.
- Współpraca z działem strategii, kreatywnym i client service.
Co oferujemy?
- Pracę w wiodącej i dynamicznie rozwijającej się agencji w Polsce.
- Możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital.
- Bezpłatną prywatną opiekę medyczną.
- Karta sportowa Medicover Sport.
- Towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy.
- Dużą samodzielność i ciekawe projekty.
- Udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek.
- Opiekę Digital Project Managera.
Zgłoszenie ślij na: praca@cityboard.pl w tytule maila wpisz: Junior SEM Specialist.
Poza CV, w mailu koniecznie napisz kilka słów o sobie i pochwal się dotychczasowymi sukcesami. Liczymy na Twoją kreatywność!