Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: B2B lub umowa zlecenie (dla studentów)
Twój zakres obowiązków:
- Wyszukiwanie i dystrybuowanie najnowszych trendów z rynku reklamowego;
- Weryfikacja efektywności prowadzonych działań;
- Wsparcie teamu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii;
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją;
- Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników w Excelu;
- Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów;
- Ścisła współpraca z działem: Client Service, Digital Media, Strategii oraz Kreatywnym.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w komunikacji w mediach społecznościowych (Twitter, Linkedin, TikTok, Reddit, Snapchat, Pinterest, Facebook, Instagram i GIPHY);
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz operowania liczbami;
- Swobodne korzystanie z pakietu MS Office, w szczególności Excela (korzystanie z tabeli przestawnej, formuł: sortowanie, filtrowanie, suma, wyszukaj pionowo).
Nasza oferta:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności;
- Kreatywna i samodzielna praca w dynamicznie rozwijającej się agencji digitalowej specjalizującej się w nowych formach komunikacji oraz synergii mediów;
- Indywidualna ścieżka rozwoju uwzględniająca Twoje predyspozycje i preferencje;
- Prywatna opieka medyczna;
- Karta Medicover Sport;
- Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B/zlecenie dla studentów.