Outdoor zyskuje, dzięki większej mobilności

Outdoor zyskuje, dzięki większej mobilności

Jak pokazują dane Apple, mobilność Polaków rośnie z dnia na dzień. W 2020 roku pandemia COVID 19 zamknęła nas w domach, ale dane z ostatnich dni pokazują, że przemieszczamy się coraz chętniej, stanowiąc naturalną widownie dla billboardów.

Billboardy w miastach

Billboardy reklamy systemowej (np. cityboard lub supercityboard) zlokalizowane są najczęściej w tych częściach miasta, gdzie mamy do czynienia z wysokim natężeniem ruchu samochodowego. To właśnie podróżujący pojazdami są naturalną widownią dla reklamy zewnętrznej. Dane generowane przez Apple (źródło: https://covid19.apple.com/mobility), pokazują że Polacy coraz chętniej wychodzą z domów i korzystają ze środków transportu. O ile w kwietniu i październiku 2020 r. widoczne były znaczne spadki, o tyle od początku roku można dostrzec wyraźne wzrosty w poziomie mobilności pieszej i samochodowej. Szczegóły na poniższej grafice.

Outdoor zyskuje, dzięki większej mobilności - dane Apple

Raport powstaje w oparciu o zapytania dotyczące wskazówek dojazdu w Mapach Apple. Wzrosty z ostatnich dni wskazują na zwiększającą się mobilność Polaków. Zwiększony ruch samochodowy widać gołym okiem w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, czy w Katowicach. Te obserwacje potwierdzają dane Apple.

Billboardy i reklama na Facebooku

Wzrosty mobilności polaków przekładają się także na efektywność synergii reklamy. Reklama na billboardach w połączeniu np. z Facebook Ads, czy Google Ads wywołuje efekt wzmocnienia przekazu. Jak wynika z raportu Facebooka, reklama zewnętrzna w połączeniu z kampaniami w portalu amerykańskiego giganta przynosi firmom realne korzyści. Pisaliśmy o tym na naszym blogu w tekście pt. Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca . Dla Generacji Z i Milenialsów media społecznościowe i reklama zewnętrzna to podstawowe źródło informacji. Wspomniane grupy ponad dwukrotnie częściej, w porównaniu ze średnią populacji twierdzą, że platformy społecznościowe pomagają im odkrywać nowe produkty. Podobne wyniki osiągnięto, gdy zapytano badanych, które z mediów wpływają bezpośrednio na decyzje zakupowe. Największy współczynnik uzyskała reklama na Facebooku i reklama zewnętrzna.

Billboardy Online

Rzeczywistość, którą zaserwował nam COVID 19, sprawiła że coraz częściej te rzeczy, które załatwialiśmy stacjonarnie, realizujemy online. Nie inaczej jest w przypadku zakupu billboardów w Warszawie, Krakowie, Bydgoszczy, Szczecinie, czy w innych miastach w Polsce. Sklep Cityboard Online daje możliwość zamówienia kampanii nie wychodząc z domu. Wystarczy założyć konto w serwisie, wybrać miasto, adres, okres kampanii, opłacić ją i gotowe.

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Chcesz, abyśmy zrobili dla Ciebie kampanię na outdoorze lub Facebooku? Napisz do nas!

 


Napisz do nas.

* Pola wymagane

captcha

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego znajdują się w Polityce Prywatności.

 


Google Partner

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zdobyły certyfikat Google Ads, zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością   świadczonych usług.