Najczęściej czytane
Maski AR/VR – jak wykorzystać je w biznesie

Maski AR/VR – jak wykorzystać je w biznesie

Maski AR/VR to przyszłość marketingu. Pozwalają na tworzenie angażujących treści, aby pokazać markę jako nowoczesną, ale też zdystansowaną do siebie i swobodną w komunikacji. Jak wykorzystać je w biznesie? Poniżej kilka podpowiedzi.

 

Maski AR/VR – czym się różnią?

Na początek trochę definicji. Technologia AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) umożliwia nakładanie wirtualnych elementów na rzeczywisty świat. VR tworzy całkowicie wygenerowany komputerowo obraz, który użytkownik może eksplorować z pełną kontrolą. To duże pole do tworzenia punktów styku między marką a użytkownikiem. Punktów nietypowych i pobudzających emocje, a te jak wiadomo, przyczyniają się do podejmowania zkupowych przez użytkowników.  

Terminy „rzeczywistość rozszerzona” i „rzeczywistość wirtualna” różnią się od siebie sposobem, w jaki prezentują wirtualne elementy użytkownikom. AR (rzeczywistość rozszerzona) pozwala na nakładanie wirtualnych elementów na obraz w realnej przestrzeni. Przykładowo na Instagramie, od dłuższego czasu królują filtry pozwalające na realistyczne umieszczanie wirtualnych przedmiotów na ekranie naszego telefonu. Marki odzieżowe, kosmetyczne i wnętrzarskie wykorzystają tę funkcję przy prezentacji swoich produktów w trakcie zakupów online. Z kolei VR (rzeczywistość wirtualna) pozwala całkowicie wejść w świat wirtualny. Przez użycie specjalnych okularów VR, osoba przenosi się do innej rzeczywistości, w której może swobodnie poruszać się i podejmować różnorodne działania. Rzeczywistość rozszerzona jest bardziej mobilna, podczas gdy rzeczywistość wirtualna wymaga specjalnego sprzętu i przestrzeni.

 

Maski AR/VR – korzyści dla marek?

Wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów, rosną wymagania dotyczące technologii stosowanych w e-commerce. Aby spełnić te oczekiwania, konieczne jest wprowadzenie nowych rozwiązań. Wykorzystanie maski AR/VR ma za zadanie stworzyć cyfrowy świat, wprowadzić w niego użytkownika, a także zachęcić do pozostania, budując poczucie przywiązania. Poprawi to doświadczenia zakupowe konsumentów poprzez interaktywną, wirtualną wizualizację produktów. Dzięki temu będą oni mogli łatwo i szybko podjąć decyzję zakupową. To wszystko sprzyja lokowaniu i zapamiętywaniu produktów oraz marek. Wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości w e-commerce może dać firmom przewagę konkurencyjną na rynku, co z kolei przełoży się na wzrost sprzedaży i zysków.

 

Maski AR/VR

 

Maski AR/VR – zastosowanie w biznesie

Dzięki technologii AR/VR firmy zyskują większą możliwość, aby wejść w interakcję z klientem. Staje się to kluczowym narzędziem dla biznesów, które chcą zapewnić niezapomniane wrażenia zakupowe. Coraz większe możliwości masek AR/VR można wykorzystać w reklamie. Jedną z najpopularniejszych funkcji AR jest wirtualne przymierzanie produktów podczas zakupów online. Konsumenci przemierzają rożnego rodzaju rzeczy w wirtualnym środowisku, bez wychodzenia z domu. Kolejnym przykładem wykorzystania AR jest wizualizacja rozmieszczenia przedmiotów. Taka funkcja pozwala klientom dokładnie zapoznać się z towarem, co jest szczególnie wygodne przy wyborze mebli. Pozwala to na dostosowanie ich do przestrzeni, w której mają się znajdować. Przykładowo, maska AR może pomóc użytkownikowi w montażu szafy lub sofy, dzięki precyzyjnej instrukcji oraz wyjaśnieniu jak działa produkt. Taka funkcjonalność zapewnia użytkownikowi wsparcie na każdym etapie montażu szafy. Dzięki oryginalnym filtrom można zwiększyć rozpoznawalność marki, czy też budować odpowiednie emocje, które pozwolą na stworzenie relacji pomiędzy marką i jej produktami a klientem. Zobacz nasze realizacje dla klientów.

 

 

 

 

Maski AR/VR – podsumowanie

Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce to nie tylko przyszłość, ale już teraźniejszość. Ta innowacyjna technologia zmienia sposób, w jaki klienci postrzegają marki, umożliwiając im rzeczywiste doświadczenie produktu, zanim zdecydują się na jego zakup. Dzięki AR/VR użytkownicy mogą cieszyć się jeszcze bardziej dostosowanymi do ich potrzeb ofertami produktowymi, co z kolei przekłada się na większą sprzedaż i zadowolenie z zakupu.

Chcesz wykorzystać efekty AR/VR w swojej komunikacji? Napisz do nas.

 

Potrzebujesz reklamy na Twitterze? Skontaktuj się z nami.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl