kampania, kongres małych i średnich przedsiębiorców, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, ecolight
kampania, kongres małych i średnich przedsiębiorców, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, ecolight

We wrześniu na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania promująca VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kongres odbędzie się w dniach 18-23 października w Katowicach.

wypowiedź, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh, niestandardy
wypowiedź, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh, niestandardy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opublikował w portalu Signs.pl artykuł o kreatywnych rozwiązaniach stosowanych w reklamie outdoorowej. Stan opisuje przykłady kampanii dla takich marek jak Ikea, Dębica, czy Allegro.

kampania, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna warszawa
kampania, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna warszawa

Marka ubezpieczeniowa Before You Go ruszyła z kampanią promocyjną na outdoorze. Before You Go to aplikacja, która służy do sprzedaży ubezpieczeń turystycznych. Kampania jest realizowana w Warszawie i ma charakter kontekstowy.

Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, punkt zwrotny, wydarzenie, fundacja
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, punkt zwrotny, wydarzenie, fundacja

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" wspólnie z miastem stołecznym Warszawa oraz Fundacją Po Drugie realizują projekt Punkt Zwrotny. W jego ramach gościliśmy w naszej siedzibie w Warszawie, młodzież wchodzącą na rynek pracy.

  •  Marywilska 44 na OOH
  •  Marywilska 44 na OOH

W sierpniu Wodny Park Handlowy Marywilska 44 ruszył z kampanią outdoorową promującą zbliżające się otwarcie. Do promocji wykorzystano największy wolnostojący nośnik reklamowy w Polsce.

oświadczenie, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

W związku z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) unieważniającym w całości łódzką uchwałę krajobrazową, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy zwrócić uwagę na istotny aspekt tematu.

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania, ekoplakat
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania, ekoplakat

Sieć stacji benzynowych Avia ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje pierwsze w Polsce stacje tej marki. Kampania jest realizowana w Łomży na kilku nośnikach cityboard.

outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania rotacyjna, plakat, kreacja
outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania rotacyjna, plakat, kreacja

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w branżowym portalu Marketer + pisze o reklamie outdoorowej i prawach nią rządzących. Artykuł wyjaśnia między innymi, jak zaprojektować plakat, co to jest kampania rotacyjna i dlaczego warto z niej skorzystać.

identyfikacja wizualna, logo, kampania, outdoor, reklama zewnętrzna,ooh
identyfikacja wizualna, logo, kampania, outdoor, reklama zewnętrzna,ooh

Na ekranach Cityboard Media trwa kampania promująca lody Milka. Projekt plakatu ma charakterystyczne dla marki motywy, czyli górski krajobraz i fioletową kolorystykę. Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.

reklama zewnętrzna, outdoor, ooh, kampania
reklama zewnętrzna, outdoor, ooh, kampania

Hiszpańska sieć sklepów outletowych Factory Outlet ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje letnią wyprzedaż w sklepach.

3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania
3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście.

kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania promująca 74. wyścig kolarski Tour de Pologne. Ta najważniejsza impreza kolarska w Polsce rozpocznie się 29 lipca 2017 r., i potrwa do 4 sierpnia 2017 r.

oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Odnosząc się do oświadczenia Lecha Kaczonia przygotowanego w imieniu IGRZ, które dotyczy wystąpienia z Izby firmy Ströer, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy się odnieść do kilku wątków w nim poruszonym.

wypowiedź, marcin wojda
wypowiedź, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media, udzielił wywiadu magazynowi Szef Sprzedaży. Marcin mówi między innymi jak ustawa krajobrazowa wpłynęła na branżę OOH oraz czego klienci oczekują od Cityboard Media.

nagroda, wyróżnienie, medal europejski, ekoplakat
nagroda, wyróżnienie, medal europejski, ekoplakat

Cityboard Media otrzymał Medal Europejski za ekoplakat. Firma to wyróżnienie otrzymała już po raz drugi. Medal Europejski to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie, które ma promować polskie firmy na rynku europejskim.

reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź

W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy.

wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna
wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla miesięcznika My Company temat poświęcony skutecznej promocji. Wojda powołuje się na przykłady niestandardowych kampanii realizowanych na nośnikach Cityboard Media.

reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź
reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, publikuje w branżowym portalu Marketer + tekst dotyczący reklamy wielokanałowej. Artykuł mówi między innymi o efektywnych kontaktach z klientem i szansach, jakie stwarza oddziaływanie za pomocą reklamy na wiele zmysłów.

  • Kampania Jacob’s Creek
  • Kampania Jacob’s Creek

W maju marka Jacob’s Creek realizuje na naszych nośnikach kampanię reklamową z wykorzystaniem niestandardowych elementów 2D.

konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” przyznany przez Business Centre Club. Podobne wyróżnienie otrzymaliśmy w latach 2015 i 2016.

wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda
wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla Nowego Marketingu tekst dotyczący zjawiska wywoływania w kampaniach reklamowych skojarzeń ze znanymi markami.

badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Aż 88,5 proc. firm korzystających z reklamy zewnętrznej deklaruje, że o nawiązaniu współpracy decyduje to, czy nośnik w określonym miejscu jest dostępny – między innymi takie wnioski płyną z badań, które przeprowadziła firma Cityboard Media i Uniwersytet SWPS.

reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

Trwa kampania reklamowa Samsunga na nośnikach Cityboard Media. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.

poradnik, planowanie kampanii
poradnik, planowanie kampanii

Działaj na emocje, zadbaj o treść i formę, komunikuj się językiem korzyści – to tylko kilka z naszych porad dotyczących skutecznej reklamy. Pobierz nasz poradnik w formie infografiki.

kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh
kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym. "Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”.

wypowiedź, artykuł ekspercki, marcin stan, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, digital, reklama internetowa, planowanie kampanii,
wypowiedź, artykuł ekspercki, marcin stan, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, digital, reklama internetowa, planowanie kampanii,

Marketing Przy Kawie opublikował tekst ekspercki dotyczący najczęściej popełnianych błędów w reklamie. Jego autorem jest Marcin Stan.

wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor
wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor

Portal Nowy Marketing opublikował artykuł dotyczący reklamy porównawczej. Temat komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Tekst traktuje o szansach i zagrożeniach, które wynikają ze stosowania reklamy porównawczej.

raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu dla magazynu Media&Marketing Polska. W raporcie dotyczącym branży OOH Marcin Stan, ocenia między innymi przyszłość sektora reklamy zewnętrznej.

ustawa krajobrazowa, wypowiedź, marketing przy kawie, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, wypowiedź, marketing przy kawie, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu portalowi Marketing Przy Kawie. W rozmowie odnosi się między innymi do kwestii Ustawy Krajobrazowej i lokalnych uchwał reklamowych, które powstają w kolejnych miastach.

Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl