Factory promuje się na outdoorze
- Odsłony: 1251
Hiszpańska sieć sklepów outletowych Factory Outlet ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje letnią wyprzedaż w sklepach.
Hiszpańska sieć sklepów outletowych Factory Outlet ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje letnią wyprzedaż w sklepach.
Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście.
Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania promująca 74. wyścig kolarski Tour de Pologne. Ta najważniejsza impreza kolarska w Polsce rozpocznie się 29 lipca 2017 r., i potrwa do 4 sierpnia 2017 r.
Odnosząc się do oświadczenia Lecha Kaczonia przygotowanego w imieniu IGRZ, które dotyczy wystąpienia z Izby firmy Ströer, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy się odnieść do kilku wątków w nim poruszonym.
Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media, udzielił wywiadu magazynowi Szef Sprzedaży. Marcin mówi między innymi jak ustawa krajobrazowa wpłynęła na branżę OOH oraz czego klienci oczekują od Cityboard Media.
Cityboard Media otrzymał Medal Europejski za ekoplakat. Firma to wyróżnienie otrzymała już po raz drugi. Medal Europejski to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie, które ma promować polskie firmy na rynku europejskim.
W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy.
Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla miesięcznika My Company temat poświęcony skutecznej promocji. Wojda powołuje się na przykłady niestandardowych kampanii realizowanych na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, publikuje w branżowym portalu Marketer + tekst dotyczący reklamy wielokanałowej. Artykuł mówi między innymi o efektywnych kontaktach z klientem i szansach, jakie stwarza oddziaływanie za pomocą reklamy na wiele zmysłów.
W maju marka Jacob’s Creek realizuje na naszych nośnikach kampanię reklamową z wykorzystaniem niestandardowych elementów 2D.
Po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” przyznany przez Business Centre Club. Podobne wyróżnienie otrzymaliśmy w latach 2015 i 2016.
Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla Nowego Marketingu tekst dotyczący zjawiska wywoływania w kampaniach reklamowych skojarzeń ze znanymi markami.
Aż 88,5 proc. firm korzystających z reklamy zewnętrznej deklaruje, że o nawiązaniu współpracy decyduje to, czy nośnik w określonym miejscu jest dostępny – między innymi takie wnioski płyną z badań, które przeprowadziła firma Cityboard Media i Uniwersytet SWPS.
Trwa kampania reklamowa Samsunga na nośnikach Cityboard Media. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.
Działaj na emocje, zadbaj o treść i formę, komunikuj się językiem korzyści – to tylko kilka z naszych porad dotyczących skutecznej reklamy. Pobierz nasz poradnik w formie infografiki.
Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych życzy Cityboard Media.
Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym. "Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”.
Marketing Przy Kawie opublikował tekst ekspercki dotyczący najczęściej popełnianych błędów w reklamie. Jego autorem jest Marcin Stan.
Portal Nowy Marketing opublikował artykuł dotyczący reklamy porównawczej. Temat komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Tekst traktuje o szansach i zagrożeniach, które wynikają ze stosowania reklamy porównawczej.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu dla magazynu Media&Marketing Polska. W raporcie dotyczącym branży OOH Marcin Stan, ocenia między innymi przyszłość sektora reklamy zewnętrznej.
Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu portalowi Marketing Przy Kawie. W rozmowie odnosi się między innymi do kwestii Ustawy Krajobrazowej i lokalnych uchwał reklamowych, które powstają w kolejnych miastach.
Oświadczenie w związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce.
Dwuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na dziesięciu ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.
Od pierwszego lutego, na jednym z naszych nośników na warszawskim Ursynowie, pojawił się niecodzienny plakat. Tajemniczy "M" wyznaje miłość Magdzie. Kampania od razu zwróciła uwagę przechodniów i mediów.
Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media na stronach OOH Magazine podsumował minione 12 miesięcy w branży reklamy zewnętrznej.
W trakcie Gali Liderów Polskiego Biznesu, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media odebrał Medal Solidarności Społecznej. Wyróżnienie przyznał Business Centre Club..
Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży, komentuje dla portalu Nowy Marketing artykuł pt. "Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy".
Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.
Od 10 stycznia do 16 lutego 2017 roku, grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP gości w Cityboard Media. Studenci przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze.
Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić?
Strona 5 z 6
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl