reklama zewnętrzna, outdoor, ooh, kampania
reklama zewnętrzna, outdoor, ooh, kampania

Hiszpańska sieć sklepów outletowych Factory Outlet ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje letnią wyprzedaż w sklepach.


3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania
3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście.


kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania promująca 74. wyścig kolarski Tour de Pologne. Ta najważniejsza impreza kolarska w Polsce rozpocznie się 29 lipca 2017 r., i potrwa do 4 sierpnia 2017 r.


oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Odnosząc się do oświadczenia Lecha Kaczonia przygotowanego w imieniu IGRZ, które dotyczy wystąpienia z Izby firmy Ströer, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy się odnieść do kilku wątków w nim poruszonym.


wypowiedź, marcin wojda
wypowiedź, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media, udzielił wywiadu magazynowi Szef Sprzedaży. Marcin mówi między innymi jak ustawa krajobrazowa wpłynęła na branżę OOH oraz czego klienci oczekują od Cityboard Media.


nagroda, wyróżnienie, medal europejski, ekoplakat
nagroda, wyróżnienie, medal europejski, ekoplakat

Cityboard Media otrzymał Medal Europejski za ekoplakat. Firma to wyróżnienie otrzymała już po raz drugi. Medal Europejski to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie, które ma promować polskie firmy na rynku europejskim.


reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź

W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy.


wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna
wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla miesięcznika My Company temat poświęcony skutecznej promocji. Wojda powołuje się na przykłady niestandardowych kampanii realizowanych na nośnikach Cityboard Media.


reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź
reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, publikuje w branżowym portalu Marketer + tekst dotyczący reklamy wielokanałowej. Artykuł mówi między innymi o efektywnych kontaktach z klientem i szansach, jakie stwarza oddziaływanie za pomocą reklamy na wiele zmysłów.


  • Kampania Jacob’s Creek
  • Kampania Jacob’s Creek

W maju marka Jacob’s Creek realizuje na naszych nośnikach kampanię reklamową z wykorzystaniem niestandardowych elementów 2D.


konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” przyznany przez Business Centre Club. Podobne wyróżnienie otrzymaliśmy w latach 2015 i 2016.


wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda
wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla Nowego Marketingu tekst dotyczący zjawiska wywoływania w kampaniach reklamowych skojarzeń ze znanymi markami.


badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Aż 88,5 proc. firm korzystających z reklamy zewnętrznej deklaruje, że o nawiązaniu współpracy decyduje to, czy nośnik w określonym miejscu jest dostępny – między innymi takie wnioski płyną z badań, które przeprowadziła firma Cityboard Media i Uniwersytet SWPS.


reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

Trwa kampania reklamowa Samsunga na nośnikach Cityboard Media. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.


poradnik, planowanie kampanii
poradnik, planowanie kampanii

Działaj na emocje, zadbaj o treść i formę, komunikuj się językiem korzyści – to tylko kilka z naszych porad dotyczących skutecznej reklamy. Pobierz nasz poradnik w formie infografiki.


kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh
kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym. "Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”.


wypowiedź, artykuł ekspercki, marcin stan, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, digital, reklama internetowa, planowanie kampanii,
wypowiedź, artykuł ekspercki, marcin stan, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, digital, reklama internetowa, planowanie kampanii,

Marketing Przy Kawie opublikował tekst ekspercki dotyczący najczęściej popełnianych błędów w reklamie. Jego autorem jest Marcin Stan.


wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor
wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor

Portal Nowy Marketing opublikował artykuł dotyczący reklamy porównawczej. Temat komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Tekst traktuje o szansach i zagrożeniach, które wynikają ze stosowania reklamy porównawczej.


raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu dla magazynu Media&Marketing Polska. W raporcie dotyczącym branży OOH Marcin Stan, ocenia między innymi przyszłość sektora reklamy zewnętrznej.


ustawa krajobrazowa, wypowiedź, marketing przy kawie, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, wypowiedź, marketing przy kawie, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu portalowi Marketing Przy Kawie. W rozmowie odnosi się między innymi do kwestii Ustawy Krajobrazowej i lokalnych uchwał reklamowych, które powstają w kolejnych miastach.


oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Oświadczenie w związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce.


reklama zewnętrzna, csr, ooh, outdoor, warszawa
reklama zewnętrzna, csr, ooh, outdoor, warszawa

Dwuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na dziesięciu ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.


reklama zewnętrzna, niestandardy, kampania, outdoor, ooh
reklama zewnętrzna, niestandardy, kampania, outdoor, ooh

Od pierwszego lutego, na jednym z naszych nośników na warszawskim Ursynowie, pojawił się niecodzienny plakat. Tajemniczy "M" wyznaje miłość Magdzie. Kampania od razu zwróciła uwagę przechodniów i mediów.


wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media na stronach OOH Magazine podsumował minione 12 miesięcy w branży reklamy zewnętrznej.


nagroda, medal solidarności społecznej, wyróżnienie, business Centre Club, csr, kampania społeczna, laureat, marcin stan
nagroda, medal solidarności społecznej, wyróżnienie, business Centre Club, csr, kampania społeczna, laureat, marcin stan

W trakcie Gali Liderów Polskiego Biznesu, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media odebrał Medal Solidarności Społecznej. Wyróżnienie przyznał Business Centre Club..


psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź
psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży, komentuje dla portalu Nowy Marketing artykuł pt. "Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy".


kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna
kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.


swps, identyfikacja wizualna, logo, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, komunikacja marketingowa, projekt unijny, fundusze unijne, szkolenia, praca
swps, identyfikacja wizualna, logo, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, komunikacja marketingowa, projekt unijny, fundusze unijne, szkolenia, praca

Od 10 stycznia do 16 lutego 2017 roku, grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP gości w Cityboard Media. Studenci przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze.


wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić?


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.