konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” przyznany przez Business Centre Club. Podobne wyróżnienie otrzymaliśmy w latach 2015 i 2016.


wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda
wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla Nowego Marketingu tekst dotyczący zjawiska wywoływania w kampaniach reklamowych skojarzeń ze znanymi markami.


badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Aż 88,5 proc. firm korzystających z reklamy zewnętrznej deklaruje, że o nawiązaniu współpracy decyduje to, czy nośnik w określonym miejscu jest dostępny – między innymi takie wnioski płyną z badań, które przeprowadziła firma Cityboard Media i Uniwersytet SWPS.


reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

Trwa kampania reklamowa Samsunga na nośnikach Cityboard Media. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.


poradnik, planowanie kampanii
poradnik, planowanie kampanii

Działaj na emocje, zadbaj o treść i formę, komunikuj się językiem korzyści – to tylko kilka z naszych porad dotyczących skutecznej reklamy. Pobierz nasz poradnik w formie infografiki.


kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh
kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym. "Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”.


wypowiedź, artykuł ekspercki, marcin stan, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, digital, reklama internetowa, planowanie kampanii,
wypowiedź, artykuł ekspercki, marcin stan, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, digital, reklama internetowa, planowanie kampanii,

Marketing Przy Kawie opublikował tekst ekspercki dotyczący najczęściej popełnianych błędów w reklamie. Jego autorem jest Marcin Stan.


wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor
wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor

Portal Nowy Marketing opublikował artykuł dotyczący reklamy porównawczej. Temat komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Tekst traktuje o szansach i zagrożeniach, które wynikają ze stosowania reklamy porównawczej.


raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu dla magazynu Media&Marketing Polska. W raporcie dotyczącym branży OOH Marcin Stan, ocenia między innymi przyszłość sektora reklamy zewnętrznej.


ustawa krajobrazowa, wypowiedź, marketing przy kawie, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, wypowiedź, marketing przy kawie, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu portalowi Marketing Przy Kawie. W rozmowie odnosi się między innymi do kwestii Ustawy Krajobrazowej i lokalnych uchwał reklamowych, które powstają w kolejnych miastach.


oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Oświadczenie w związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce.


reklama zewnętrzna, csr, ooh, outdoor, warszawa
reklama zewnętrzna, csr, ooh, outdoor, warszawa

Dwuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na dziesięciu ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.


reklama zewnętrzna, niestandardy, kampania, outdoor, ooh
reklama zewnętrzna, niestandardy, kampania, outdoor, ooh

Od pierwszego lutego, na jednym z naszych nośników na warszawskim Ursynowie, pojawił się niecodzienny plakat. Tajemniczy "M" wyznaje miłość Magdzie. Kampania od razu zwróciła uwagę przechodniów i mediów.


wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media na stronach OOH Magazine podsumował minione 12 miesięcy w branży reklamy zewnętrznej.


nagroda, medal solidarności społecznej, wyróżnienie, business Centre Club, csr, kampania społeczna, laureat, marcin stan
nagroda, medal solidarności społecznej, wyróżnienie, business Centre Club, csr, kampania społeczna, laureat, marcin stan

W trakcie Gali Liderów Polskiego Biznesu, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media odebrał Medal Solidarności Społecznej. Wyróżnienie przyznał Business Centre Club..


psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź
psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży, komentuje dla portalu Nowy Marketing artykuł pt. "Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy".


kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna
kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.


swps, identyfikacja wizualna, logo, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, komunikacja marketingowa, projekt unijny, fundusze unijne, szkolenia, praca
swps, identyfikacja wizualna, logo, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, komunikacja marketingowa, projekt unijny, fundusze unijne, szkolenia, praca

Od 10 stycznia do 16 lutego 2017 roku, grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP gości w Cityboard Media. Studenci przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze.


wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić?


kampania społeczna, csr, ourdoor, reklama zewnętrzna, ooh, kampania
kampania społeczna, csr, ourdoor, reklama zewnętrzna, ooh,  kampania

Po raz kolejny Cityboard Media udostępnił swoje nośniki Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. W drugi weekend stycznia ruszyła kampania promująca oddawanie 1 procenta podatku na rzecz Hospicjum.


cityboard media, praca, rozwój,
cityboard media, praca, rozwój,

Leszek Mrugas awansował na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w Cityboard Media. Wcześniej pracował jako Starszy Konsultant w Dziale Sprzedaży.


ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, identyfikacja wizualna, logo, planowanie kampanii
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, identyfikacja wizualna, logo, planowanie kampanii

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media przygotował dla portalu „Marketing przy kawie” tekst ekspercki poświęcony planowaniu kampanii OOH.


  • Nagroda dla kampanii realizowanej na naszych nośnikach
  • Nagroda dla kampanii realizowanej na naszych nośnikach
  • Nagroda dla kampanii realizowanej na naszych nośnikach

Na Europejskim Festiwalu Kreatywności Eurobest 2016 w kategorii Outdoor brąz otrzymała kampania "Kallax Real Timer". Z dumą informujemy, że była ona realizowana na nośnikach Cityboard Media.


press, identyfikacja wizualna, csr
 press, identyfikacja wizualna, csr

W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt. "Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media, mówi Marcin Stan.


projekt unijny, SWPS, Customer Experience Management, Customer Feedback Management, Interactive Customer Evaluation, kreacja, planowanie kampanii reklamowej
projekt unijny, SWPS,  Customer Experience Management, Customer Feedback Management, Interactive Customer Evaluation, kreacja, planowanie kampanii reklamowej

Cityboard Media będzie jednym z wykonawców projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”.


konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Cityboard Media po raz kolejny została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.


ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor

Miesięcznik Forbes opublikował w listopadowym wydaniu advertorial przygotowany przez Cityboard Media. Tekst poświęcony jest Ustawie krajobrazowej i powstających w oparciu o nią uchwał krajobrazowych.


praca, strategia, wypowiedź reklama zewnętrzna, rekrutacja
praca, strategia, wypowiedź reklama zewnętrzna, rekrutacja

GoWork.pl to jeden z największych na rynku portali dla osób szukających pracy oraz dla firm poszukujących pracowników. W ramach cyklu rozmów z pracodawcami wywiadu portalowi udzielił Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media.


kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight
kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight

Instytut Cityboard Media po raz piąty był uczestnikiem Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.