psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź
psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży, komentuje dla portalu Nowy Marketing artykuł pt. "Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy".

kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna
kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.

swps, identyfikacja wizualna, logo, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, komunikacja marketingowa, projekt unijny, fundusze unijne, szkolenia, praca
swps, identyfikacja wizualna, logo, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, komunikacja marketingowa, projekt unijny, fundusze unijne, szkolenia, praca

Od 10 stycznia do 16 lutego 2017 roku, grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP gości w Cityboard Media. Studenci przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze.

wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić?

kampania społeczna, csr, ourdoor, reklama zewnętrzna, ooh, kampania
kampania społeczna, csr, ourdoor, reklama zewnętrzna, ooh,  kampania

Po raz kolejny Cityboard Media udostępnił swoje nośniki Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. W drugi weekend stycznia ruszyła kampania promująca oddawanie 1 procenta podatku na rzecz Hospicjum.

cityboard media, praca, rozwój,
cityboard media, praca, rozwój,

Leszek Mrugas awansował na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w Cityboard Media. Wcześniej pracował jako Starszy Konsultant w Dziale Sprzedaży.

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, identyfikacja wizualna, logo, planowanie kampanii
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, identyfikacja wizualna, logo, planowanie kampanii

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media przygotował dla portalu „Marketing przy kawie” tekst ekspercki poświęcony planowaniu kampanii OOH.

  • Nagroda dla kampanii realizowanej na naszych nośnikach
  • Nagroda dla kampanii realizowanej na naszych nośnikach
  • Nagroda dla kampanii realizowanej na naszych nośnikach

Na Europejskim Festiwalu Kreatywności Eurobest 2016 w kategorii Outdoor brąz otrzymała kampania "Kallax Real Timer". Z dumą informujemy, że była ona realizowana na nośnikach Cityboard Media.

press, identyfikacja wizualna, csr
 press, identyfikacja wizualna, csr

W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt. "Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media, mówi Marcin Stan.

projekt unijny, SWPS, Customer Experience Management, Customer Feedback Management, Interactive Customer Evaluation, kreacja, planowanie kampanii reklamowej
projekt unijny, SWPS,  Customer Experience Management, Customer Feedback Management, Interactive Customer Evaluation, kreacja, planowanie kampanii reklamowej

Cityboard Media będzie jednym z wykonawców projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”.

konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Cityboard Media po raz kolejny została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor

Miesięcznik Forbes opublikował w listopadowym wydaniu advertorial przygotowany przez Cityboard Media. Tekst poświęcony jest Ustawie krajobrazowej i powstających w oparciu o nią uchwał krajobrazowych.

praca, strategia, wypowiedź reklama zewnętrzna, rekrutacja
praca, strategia, wypowiedź reklama zewnętrzna, rekrutacja

GoWork.pl to jeden z największych na rynku portali dla osób szukających pracy oraz dla firm poszukujących pracowników. W ramach cyklu rozmów z pracodawcami wywiadu portalowi udzielił Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media.

kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight
kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight

Instytut Cityboard Media po raz piąty był uczestnikiem Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight
kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight

Od 10 do 12 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Instytut Cityboard Media będzie jednym z uczestników Kongresu.

kampania, bieg charytatywny, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, wybiegam pomoc, reklama zewnętrzna kraków
kampania, bieg charytatywny, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, wybiegam pomoc, reklama zewnętrzna kraków

Po raz 5 Fundacja Tesco organizuje w Krakowie Bieg Charytatywny, którego celem jest pomoc małym pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.

kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, reklama zewnętrzna opole, reklama zewnętrzna wrocław
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, reklama zewnętrzna opole, reklama zewnętrzna wrocław

Od 15 sierpnia na naszych ekranach w Opolu i Wrocławiu rusza kampania Fundacji Pociecha. Podobnie jak przed rokiem, w ramach akcji „Powrót do szkoły” będzie można ufundować wyprawkę szkolną dla dzieci z ubogich rodzin.

Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl