Oświadczenie w sprawie raportu IGRZ
- Odsłony: 1517
Oświadczenie w związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce.
Oświadczenie w związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce.
Dwuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na dziesięciu ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.
Od pierwszego lutego, na jednym z naszych nośników na warszawskim Ursynowie, pojawił się niecodzienny plakat. Tajemniczy "M" wyznaje miłość Magdzie. Kampania od razu zwróciła uwagę przechodniów i mediów.
Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media na stronach OOH Magazine podsumował minione 12 miesięcy w branży reklamy zewnętrznej.
W trakcie Gali Liderów Polskiego Biznesu, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media odebrał Medal Solidarności Społecznej. Wyróżnienie przyznał Business Centre Club..
Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży, komentuje dla portalu Nowy Marketing artykuł pt. "Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy".
Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.
Od 10 stycznia do 16 lutego 2017 roku, grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP gości w Cityboard Media. Studenci przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze.
Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić?
Po raz kolejny Cityboard Media udostępnił swoje nośniki Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. W drugi weekend stycznia ruszyła kampania promująca oddawanie 1 procenta podatku na rzecz Hospicjum.
Leszek Mrugas awansował na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w Cityboard Media. Wcześniej pracował jako Starszy Konsultant w Dziale Sprzedaży.
Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media przygotował dla portalu „Marketing przy kawie” tekst ekspercki poświęcony planowaniu kampanii OOH.
Na Europejskim Festiwalu Kreatywności Eurobest 2016 w kategorii Outdoor brąz otrzymała kampania "Kallax Real Timer". Z dumą informujemy, że była ona realizowana na nośnikach Cityboard Media.
W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt. "Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media, mówi Marcin Stan.
Cityboard Media będzie jednym z wykonawców projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”.
Cityboard Media po raz kolejny została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Miesięcznik Forbes opublikował w listopadowym wydaniu advertorial przygotowany przez Cityboard Media. Tekst poświęcony jest Ustawie krajobrazowej i powstających w oparciu o nią uchwał krajobrazowych.
GoWork.pl to jeden z największych na rynku portali dla osób szukających pracy oraz dla firm poszukujących pracowników. W ramach cyklu rozmów z pracodawcami wywiadu portalowi udzielił Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media.
Instytut Cityboard Media po raz piąty był uczestnikiem Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Od 10 do 12 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Instytut Cityboard Media będzie jednym z uczestników Kongresu.
Po raz 5 Fundacja Tesco organizuje w Krakowie Bieg Charytatywny, którego celem jest pomoc małym pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
Od 15 sierpnia na naszych ekranach w Opolu i Wrocławiu rusza kampania Fundacji Pociecha. Podobnie jak przed rokiem, w ramach akcji „Powrót do szkoły” będzie można ufundować wyprawkę szkolną dla dzieci z ubogich rodzin.
Strona 6 z 6
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl