konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Cityboard Media po raz kolejny została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.


ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor

Miesięcznik Forbes opublikował w listopadowym wydaniu advertorial przygotowany przez Cityboard Media. Tekst poświęcony jest Ustawie krajobrazowej i powstających w oparciu o nią uchwał krajobrazowych.


praca, strategia, wypowiedź reklama zewnętrzna, rekrutacja
praca, strategia, wypowiedź reklama zewnętrzna, rekrutacja

GoWork.pl to jeden z największych na rynku portali dla osób szukających pracy oraz dla firm poszukujących pracowników. W ramach cyklu rozmów z pracodawcami wywiadu portalowi udzielił Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media.


kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight
kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight

Instytut Cityboard Media po raz piąty był uczestnikiem Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.


kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight
kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight

Od 10 do 12 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Instytut Cityboard Media będzie jednym z uczestników Kongresu.


kampania, bieg charytatywny, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, wybiegam pomoc, reklama zewnętrzna kraków
kampania, bieg charytatywny, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, wybiegam pomoc, reklama zewnętrzna kraków

Po raz 5 Fundacja Tesco organizuje w Krakowie Bieg Charytatywny, którego celem jest pomoc małym pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.


kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, reklama zewnętrzna opole, reklama zewnętrzna wrocław
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania społeczna, reklama zewnętrzna opole, reklama zewnętrzna wrocław

Od 15 sierpnia na naszych ekranach w Opolu i Wrocławiu rusza kampania Fundacji Pociecha. Podobnie jak przed rokiem, w ramach akcji „Powrót do szkoły” będzie można ufundować wyprawkę szkolną dla dzieci z ubogich rodzin.