wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, adwords, optymalizacja stron www, strony www, seo, sem
wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, adwords, optymalizacja stron www, strony www, seo, sem

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla magazynu branżowego Press temat innowacyjnych rozwiązań w outdoorze. Stan zauważa, że outdoor coraz silniej koreluje z reklamą digitalową.


kongres małych i średnich przedsiębiorców, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji,
kongres małych i średnich przedsiębiorców, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji,

Już 19 października 2017 r., w ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media będzie organizatorem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. Panel będzie miał tytuł „Internet w sprzedaży i marketingu”.


  • Wedel na outdoorze
  • Wedel na outdoorze

Wedel ruszył z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami. Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy.


  • Kampania Tic Tac z elementem 2D
  • Kampania Tic Tac z elementem 2D

Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard.


wypowiedź, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
wypowiedź, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje w portalu Onet.pl temat uchwały krajobrazowej w Opolu. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu 05.10.2017 r., uznał uchwałę za nieważną.


izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz, wypowiedź
 izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz, wypowiedź

Michał Stan, Prezes Cityboard Media, komentuje dla najnowszego numeru Media & Marketing Polska, sprawy związane z IGRZ, a także uchwałą krajobrazową.


praca, szkolenia, swps, warsztaty
praca, szkolenia, swps, warsztaty

Ruszył program stażowy w Cityboard Media. Będzie on realizowany wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie.


kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna

Enel-Sport Centrum Ortopedii i Rehabilitacji ruszył z kampanią reklamową na outdoorze. Jej twarzą został wybitny polski narciarz Andrzej Bargiel. Kampania jest realizowana w Łodzi i Warszawie na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.


kampania, kongres małych i średnich przedsiębiorców, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, ecolight
kampania, kongres małych i średnich przedsiębiorców, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, ecolight

We wrześniu na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania promująca VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kongres odbędzie się w dniach 18-23 października w Katowicach.


wypowiedź, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh, niestandardy
wypowiedź, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh, niestandardy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opublikował w portalu Signs.pl artykuł o kreatywnych rozwiązaniach stosowanych w reklamie outdoorowej. Stan opisuje przykłady kampanii dla takich marek jak Ikea, Dębica, czy Allegro.


kampania, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna warszawa
kampania, reklama zwenętrzna, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna warszawa

Marka ubezpieczeniowa Before You Go ruszyła z kampanią promocyjną na outdoorze. Before You Go to aplikacja, która służy do sprzedaży ubezpieczeń turystycznych. Kampania jest realizowana w Warszawie i ma charakter kontekstowy.


Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, punkt zwrotny, wydarzenie, fundacja
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, punkt zwrotny, wydarzenie, fundacja

Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" wspólnie z miastem stołecznym Warszawa oraz Fundacją Po Drugie realizują projekt Punkt Zwrotny. W jego ramach gościliśmy w naszej siedzibie w Warszawie, młodzież wchodzącą na rynek pracy.


  •  Marywilska 44 na OOH
  •  Marywilska 44 na OOH

W sierpniu Wodny Park Handlowy Marywilska 44 ruszył z kampanią outdoorową promującą zbliżające się otwarcie. Do promocji wykorzystano największy wolnostojący nośnik reklamowy w Polsce.


oświadczenie, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

W związku z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) unieważniającym w całości łódzką uchwałę krajobrazową, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy zwrócić uwagę na istotny aspekt tematu.


ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania, ekoplakat
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania, ekoplakat

Sieć stacji benzynowych Avia ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje pierwsze w Polsce stacje tej marki. Kampania jest realizowana w Łomży na kilku nośnikach cityboard.


outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania rotacyjna, plakat, kreacja
outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania rotacyjna, plakat, kreacja

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w branżowym portalu Marketer + pisze o reklamie outdoorowej i prawach nią rządzących. Artykuł wyjaśnia między innymi, jak zaprojektować plakat, co to jest kampania rotacyjna i dlaczego warto z niej skorzystać.


identyfikacja wizualna, logo, kampania, outdoor, reklama zewnętrzna,ooh
identyfikacja wizualna, logo, kampania, outdoor, reklama zewnętrzna,ooh

Na ekranach Cityboard Media trwa kampania promująca lody Milka. Projekt plakatu ma charakterystyczne dla marki motywy, czyli górski krajobraz i fioletową kolorystykę. Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.


reklama zewnętrzna, outdoor, ooh, kampania
reklama zewnętrzna, outdoor, ooh, kampania

Hiszpańska sieć sklepów outletowych Factory Outlet ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje letnią wyprzedaż w sklepach.


3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania
3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście.


kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania promująca 74. wyścig kolarski Tour de Pologne. Ta najważniejsza impreza kolarska w Polsce rozpocznie się 29 lipca 2017 r., i potrwa do 4 sierpnia 2017 r.


oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Odnosząc się do oświadczenia Lecha Kaczonia przygotowanego w imieniu IGRZ, które dotyczy wystąpienia z Izby firmy Ströer, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy się odnieść do kilku wątków w nim poruszonym.


wypowiedź, marcin wojda
wypowiedź, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media, udzielił wywiadu magazynowi Szef Sprzedaży. Marcin mówi między innymi jak ustawa krajobrazowa wpłynęła na branżę OOH oraz czego klienci oczekują od Cityboard Media.


nagroda, wyróżnienie, medal europejski, ekoplakat
nagroda, wyróżnienie, medal europejski, ekoplakat

Cityboard Media otrzymał Medal Europejski za ekoplakat. Firma to wyróżnienie otrzymała już po raz drugi. Medal Europejski to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie, które ma promować polskie firmy na rynku europejskim.


reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź

W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy.


wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna
wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla miesięcznika My Company temat poświęcony skutecznej promocji. Wojda powołuje się na przykłady niestandardowych kampanii realizowanych na nośnikach Cityboard Media.


reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź
reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, publikuje w branżowym portalu Marketer + tekst dotyczący reklamy wielokanałowej. Artykuł mówi między innymi o efektywnych kontaktach z klientem i szansach, jakie stwarza oddziaływanie za pomocą reklamy na wiele zmysłów.


  • Kampania Jacob’s Creek
  • Kampania Jacob’s Creek

W maju marka Jacob’s Creek realizuje na naszych nośnikach kampanię reklamową z wykorzystaniem niestandardowych elementów 2D.


konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

Po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” przyznany przez Business Centre Club. Podobne wyróżnienie otrzymaliśmy w latach 2015 i 2016.


wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda
wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda

Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla Nowego Marketingu tekst dotyczący zjawiska wywoływania w kampaniach reklamowych skojarzeń ze znanymi markami.


badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor
badania, raport, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor

Aż 88,5 proc. firm korzystających z reklamy zewnętrznej deklaruje, że o nawiązaniu współpracy decyduje to, czy nośnik w określonym miejscu jest dostępny – między innymi takie wnioski płyną z badań, które przeprowadziła firma Cityboard Media i Uniwersytet SWPS.


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.