Felieton Michała Stan w OOH Magazine
- Odsłony: 1586
Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media, opublikował na stronach OOH Magazine felieton, w którym porusza kwestię oceny branży reklamy zewnętrznej w Polsce.
Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media, opublikował na stronach OOH Magazine felieton, w którym porusza kwestię oceny branży reklamy zewnętrznej w Polsce.
Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła w lutym z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w portalu Nowy Marketing podsumowuje rok 2017 w outdoorze. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia, a także prognozuje trendy na 2018 rok.
Ośrodek górski Czarna Góra Resort wystartował z kampanią outdoorową na nośnikach Cityboard Media. To druga kampania tego ośrodka narciarskiego na OOH.
W styczniu Wedel ruszył z nową kampanią outdoorową. Między innymi na nośnikach Cityboard Media, można zobaczyć plakaty promujące czekoladę Wedla nadziewaną ciastkami.
Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017 i prognozuje 2018. Na stronach serwisu Andrzej Grudziński, komentuje minione 12 miesięcy w branży OOH.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Press.pl, prognozy w branży na 2018 rok. Grudziński zwraca uwagę na coraz mocniejszą korelację pomiędzy OOH a digitalem.
Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu i powodzenia - życzy Cityboard Media.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla portalu Nowy Marketing rok 2017. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia w social mediach, a także prognozuje trendy na 2018.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media przygotował dla magazynu E-commerce & Digital Marketing artykuł poświęcony mobilnym e-sklepom. Stan doradza między innymi, jak dostosować stronę sklepu do urządzeń mobilnych.
Developer Greenwood wystartował z kampanią reklamową na outdorze. W listopadzie ruszyła kampania promująca nową inwestycję na warszawskiej Białołęce.
W listopadzie, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła kampania promocyjna MAM. Jest to platforma internetowa, która w zamian za dokonywane za jej pośrednictwem zakupów dopłaca do rachunków konsumentów.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla magazynu branżowego Press temat innowacyjnych rozwiązań w outdoorze. Stan zauważa, że outdoor coraz silniej koreluje z reklamą digitalową.
Już 19 października 2017 r., w ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media będzie organizatorem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. Panel będzie miał tytuł „Internet w sprzedaży i marketingu”.
Wedel ruszył z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami. Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy.
Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje w portalu Onet.pl temat uchwały krajobrazowej w Opolu. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu 05.10.2017 r., uznał uchwałę za nieważną.
Michał Stan, Prezes Cityboard Media, komentuje dla najnowszego numeru Media & Marketing Polska, sprawy związane z IGRZ, a także uchwałą krajobrazową.
Ruszył program stażowy w Cityboard Media. Będzie on realizowany wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie.
Enel-Sport Centrum Ortopedii i Rehabilitacji ruszył z kampanią reklamową na outdoorze. Jej twarzą został wybitny polski narciarz Andrzej Bargiel. Kampania jest realizowana w Łodzi i Warszawie na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.
We wrześniu na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania promująca VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kongres odbędzie się w dniach 18-23 października w Katowicach.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opublikował w portalu Signs.pl artykuł o kreatywnych rozwiązaniach stosowanych w reklamie outdoorowej. Stan opisuje przykłady kampanii dla takich marek jak Ikea, Dębica, czy Allegro.
Marka ubezpieczeniowa Before You Go ruszyła z kampanią promocyjną na outdoorze. Before You Go to aplikacja, która służy do sprzedaży ubezpieczeń turystycznych. Kampania jest realizowana w Warszawie i ma charakter kontekstowy.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" wspólnie z miastem stołecznym Warszawa oraz Fundacją Po Drugie realizują projekt Punkt Zwrotny. W jego ramach gościliśmy w naszej siedzibie w Warszawie, młodzież wchodzącą na rynek pracy.
W sierpniu Wodny Park Handlowy Marywilska 44 ruszył z kampanią outdoorową promującą zbliżające się otwarcie. Do promocji wykorzystano największy wolnostojący nośnik reklamowy w Polsce.
W związku z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) unieważniającym w całości łódzką uchwałę krajobrazową, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy zwrócić uwagę na istotny aspekt tematu.
Sieć stacji benzynowych Avia ruszyła z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Akcja promuje pierwsze w Polsce stacje tej marki. Kampania jest realizowana w Łomży na kilku nośnikach cityboard.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w branżowym portalu Marketer + pisze o reklamie outdoorowej i prawach nią rządzących. Artykuł wyjaśnia między innymi, jak zaprojektować plakat, co to jest kampania rotacyjna i dlaczego warto z niej skorzystać.
Na ekranach Cityboard Media trwa kampania promująca lody Milka. Projekt plakatu ma charakterystyczne dla marki motywy, czyli górski krajobraz i fioletową kolorystykę. Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.
Strona 4 z 6
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl