Marketing polityczny, Andrzej Falkowski, Cityboard Media, kampania wyborcza, reklama polityczna
Marketing polityczny, Andrzej Falkowski, Cityboard Media, kampania wyborcza, reklama polityczna

Stosowanie spersonalizowanych komunikatów, które docierają do ludzi o określonych cechach osobowości to, mówiąc w cudzysłowie, jest to bomba atomowa – mówi profesor Andrzej Falkowski na łamach dziennika Polska The Times.

Cityboard Media, komentarz, dziennik bałtycki
Cityboard Media, komentarz, dziennik bałtycki

Dziennik Bałtycki informuje o decyzji gdańskiego wojewody, który wszczął postępowanie nadzorcze w sprawie uchwały krajobrazowej. Sprawę dla Dziennika komentuje Marcin Stan.

Cityboard Media, artykuł, raport ooh 2018, media & marketing polska
Cityboard Media, artykuł, raport ooh 2018, media & marketing polska

Marcin Stan komentuje dla Media & Marketing Polska "Raport OOH 2018", który prognozuje najważniejsze treny w branży na najbliższe miesiące.

Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux
Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux

Pozytywne UX w sprzedaży usług - to tytuł artykułu Marcina Stan, opublikowanego w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing.

tour de pologne, cityboard media
tour de pologne, cityboard media

W dniach 24-25 marca na stadionie PGE Narodowy odbędzie się inauguracja cyklu Roadshow Tour de Pologne i uroczyste otwarcie mobilnego muzeum Tour de Pologne.

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, uchwała krajobrazowa w Gdańsku
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, uchwała krajobrazowa w Gdańsku

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, na łamach Dziennika Bałtyckiego komentuje gdańską uchwałę krajobrazową, która jest bardzo niekorzystna dla branży i nie szanuje praw nabytych.

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, marketing sportowy
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, marketing sportowy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla OOH Magazine temat marketingu sportowego. Porusza w nim, między innymi, kwestię kreatywnych rozwiązań outdoorowych.

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, michał stan, ooh magazine
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, michał stan, ooh magazine

Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media, opublikował na stronach OOH Magazine felieton, w którym porusza kwestię oceny branży reklamy zewnętrznej w Polsce.

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania społeczna
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania społeczna

Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła w lutym z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w portalu Nowy Marketing podsumowuje rok 2017 w outdoorze. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia, a także prognozuje trendy na 2018 rok.

outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania
outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania

Ośrodek górski Czarna Góra Resort wystartował z kampanią outdoorową na nośnikach Cityboard Media. To druga kampania tego ośrodka narciarskiego na OOH.

outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania
outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania

W styczniu Wedel ruszył z nową kampanią outdoorową. Między innymi na nośnikach Cityboard Media, można zobaczyć plakaty promujące czekoladę Wedla nadziewaną ciastkami.

raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017 i prognozuje 2018. Na stronach serwisu Andrzej Grudziński, komentuje minione 12 miesięcy w branży OOH.

csr, kampania społeczna, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna
csr, kampania społeczna, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Press.pl, prognozy w branży na 2018 rok. Grudziński zwraca uwagę na coraz mocniejszą korelację pomiędzy OOH a digitalem.

kartka świąteczna
kartka świąteczna

Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu i powodzenia - życzy Cityboard Media.

raport, wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport, wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla portalu Nowy Marketing rok 2017. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia w social mediach, a także prognozuje trendy na 2018.

ecommerce, mobile, wypowiedź
ecommerce, mobile, wypowiedź

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media przygotował dla magazynu E-commerce & Digital Marketing artykuł poświęcony mobilnym e-sklepom. Stan doradza między innymi, jak dostosować stronę sklepu do urządzeń mobilnych.

outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania
outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, kampania

Developer Greenwood wystartował z kampanią reklamową na outdorze. W listopadzie ruszyła kampania promująca nową inwestycję na warszawskiej Białołęce.

  • Jamam.pl na outdoorze
  • Jamam.pl na outdoorze

W listopadzie, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła kampania promocyjna MAM. Jest to platforma internetowa, która w zamian za dokonywane za jej pośrednictwem zakupów dopłaca do rachunków konsumentów.

wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, adwords, optymalizacja stron www, strony www, seo, sem
wypowiedź, niestandardy, kampania, ooh, outdoor, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, adwords, optymalizacja stron www, strony www, seo, sem

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla magazynu branżowego Press temat innowacyjnych rozwiązań w outdoorze. Stan zauważa, że outdoor coraz silniej koreluje z reklamą digitalową.

kongres małych i średnich przedsiębiorców, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji,
kongres małych i średnich przedsiębiorców, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji,

Już 19 października 2017 r., w ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media będzie organizatorem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. Panel będzie miał tytuł „Internet w sprzedaży i marketingu”.

  • Wedel na outdoorze
  • Wedel na outdoorze

Wedel ruszył z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami. Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy.

  • Kampania Tic Tac z elementem 2D
  • Kampania Tic Tac z elementem 2D

Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard.

wypowiedź, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
wypowiedź, wojewódzki sąd administracyjny, wsa, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje w portalu Onet.pl temat uchwały krajobrazowej w Opolu. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu 05.10.2017 r., uznał uchwałę za nieważną.

izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz, wypowiedź
 izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz, wypowiedź

Michał Stan, Prezes Cityboard Media, komentuje dla najnowszego numeru Media & Marketing Polska, sprawy związane z IGRZ, a także uchwałą krajobrazową.

praca, szkolenia, swps, warsztaty
praca, szkolenia, swps, warsztaty

Ruszył program stażowy w Cityboard Media. Będzie on realizowany wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie.

kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna

Enel-Sport Centrum Ortopedii i Rehabilitacji ruszył z kampanią reklamową na outdoorze. Jej twarzą został wybitny polski narciarz Andrzej Bargiel. Kampania jest realizowana w Łodzi i Warszawie na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.

Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl