Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej

Marcin Stan publikuje na łamach OOH Magazine. W najnowszym numerze, w artykule "Świąteczna kampania na OOH - dobre praktyki" Marcin podpowiada, jak zaplanować efektywną kampanię outdoorową na okres końca roku.


Regionalna Izba Gospodarcza z kampanią outdoorową

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach ruszyła z outdoorową kampanią promującą 9. edycję Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.


Po raz drugi wspieramy Fundację Tesco

W sierpniu na naszych nośnikach w Krakowie ruszyła kampania Fundacji Tesco, która promuje swój 8. Bieg Charytatywny. Fundację wspieraliśmy już w 2018 roku.


Cityboard Media w Tour de Pologne Amatorów 2019

Kolarze reprezentujący Cityboard Media ukończyli wyścig Tour de Pologne Amatorów! 9 sierpnia 2019 roku w Bukowinie Tatrzańskiej, 9 zawodników pokonało trasę liczącą 60 kilometrów.


Cityboard Media partnerem 76.Tour de Pologne

W pierwszych dniach lipca, na naszych nośnikach ruszyła kampania 76. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia. Początek największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019.


Po raz czwarty otrzymaliśmy Medal Europejski

W środę 12 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXX edycji Medali Europejskich. Po raz czwarty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za oprawę oświetlenia do powierzchni reklamowych.


Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media

Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR. Nasza firma otrzymała tę nagrodę od Business Centre Club już po raz 5.


Sprzedaż i filmy wideo

Spersonalizowane oferty handlowe, czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie zwiększyć sprzedaż produktów i usług. Jak wykorzystać potencjał wideo w sprzedaży? Pisze o tym Marcin Wojda na łamach magazynu "As Sprzedaży".


Marketing emocjonalny w e-sklepie

Czy robiąc zakupy w e-sklepach wpływają na nas emocje? Okazuje się, że jak najbardziej, a emocje osłabiają nasze funkcje poznawcze i dzięki temu szybciej podejmujemy decyzje. Marcin Wojda i Wiktor Balcer piszą na ten temat na stronach portalu Nowy Marketing.


Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll

Cityboard Media został partnerem najnowszej kampanii Fundacji Rak’n’Roll, która korzystając, między innymi, z naszych nośników zachęca do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz Fundacji.


Wyróżnienia dla Wybitnych Managerów

Michał Stan, Marcin Wojda i Krzysztof Dziekański zostali wyróżnieni tytułami "Wybitnych Managerów" w konkursie "Pracownik Roku" organizowanym przez Business Centre Club i firmę 4 Business & People. Gala finałowa odbyła się 8 kwietnia 2019 r.


Marcin Stan komentuje Raport OOH 2019

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla Media & Marketing Polska Raport OOH 2019. Magazyn po raz kolejny przygotował podsumowanie najważniejszych wydarzeń.


Nowa umowa Cityboard Media z Lang Teamem

Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem. Umowa będzie obowiązywała do 2023 roku.


Eurowybory, czyli co kandydat wiedzieć powinien

Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne – mówi psycholog prof. Andrzej Falkowski, który komentuje temat eurowyborów na stronach Rzeczpospolitej.


Kampania Hospicjum Promyczek w 2019

W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Wielki format dla silnej marki

Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Przy okazji Marcin podsumowuje rok 2018 i prognozuje trendy na 2019.


Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018

Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2018 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2019.


WHD rusza z nową kampanią

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Życzenia od Cityboard Media

Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, sukcesów, szczęścia i powodzenia - życzy Cityboard Media.


Cityboard Media na Absolvent Talent Days

Cityboard Media był jednym z wystawców prezentujących się w ramach Absolvent Talent Days w Poznaniu. Stoisko firmy na targach pracy odwiedziło kilkuset uczestników.


  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”

W listopadzie rusza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „CO2 zmienia klimat”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem nadmiernej emisji dwutlenku węgla i zmian klimatycznych jakie wywołuje. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą portal „Nauka o klimacie” oraz Cityboard Media.


8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice
8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice

„Marketing przyszłości: synergia mediów” – pod takim hasłem przebiegał panel ekspercki Instytutu Cityboard Media zorganizowany w ramach VIII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.