Marcin Stan podsumowuje rok 2019 dla Wirtualnych Mediów

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2019 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2020. "Za nami interesujące 12 miesięcy, ale czeka nas też ciekawy kolejny rok" - mówi Marcin.


Kampania WHD na outdoorze

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Życzenia świąteczne od Cityboard Media

Wszystkim naszym klientom, współpracownikom, partnerom i przyjaciołom składamy najlepsze życzenia świąteczne, a także noworoczne. Oby rok 2020 był jeszcze lepszy niż 2019!


ING wyprodukował plecaki z ekoplakatu

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.


Digital i outdoor, czyli jak łączyć media

Marcin Wojda i Wiktor Balcer wystąpili w Business Centre Club z prezentacją pod tytułem: "Digital i outdoor, czyli jak łączyć media, aby zwiększyć sprzedaż". Spotkanie było adresowane do członków BCC.


Nowoczesny marketing - content i emocje

Jak łączyć dobry content z przekazem emocjonalnym, aby stworzyć efektywną komunikację marketingową – na to pytanie odpowiadali nasi eksperci podczas 9. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.


Ziaja na nośnikach Cityboard Media

Ziaja ruszyła z kampanią outdoorową promującą linię kosmetyków adresowanych do ludzi młodych. W formacie 6x3 kampania realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.


Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej

Marcin Stan publikuje na łamach OOH Magazine. W najnowszym numerze, w artykule "Świąteczna kampania na OOH - dobre praktyki" Marcin podpowiada, jak zaplanować efektywną kampanię outdoorową na okres końca roku.


Regionalna Izba Gospodarcza z kampanią outdoorową

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach ruszyła z outdoorową kampanią promującą 9. edycję Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.


Po raz drugi wspieramy Fundację Tesco

W sierpniu na naszych nośnikach w Krakowie ruszyła kampania Fundacji Tesco, która promuje swój 8. Bieg Charytatywny. Fundację wspieraliśmy już w 2018 roku.


Cityboard Media w Tour de Pologne Amatorów 2019

Kolarze reprezentujący Cityboard Media ukończyli wyścig Tour de Pologne Amatorów! 9 sierpnia 2019 roku w Bukowinie Tatrzańskiej, 9 zawodników pokonało trasę liczącą 60 kilometrów.


Cityboard Media partnerem 76.Tour de Pologne

W pierwszych dniach lipca, na naszych nośnikach ruszyła kampania 76. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia. Początek największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019.


Po raz czwarty otrzymaliśmy Medal Europejski

W środę 12 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXX edycji Medali Europejskich. Po raz czwarty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za oprawę oświetlenia do powierzchni reklamowych.


Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media

Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR. Nasza firma otrzymała tę nagrodę od Business Centre Club już po raz 5.


Sprzedaż i filmy wideo

Spersonalizowane oferty handlowe, czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie zwiększyć sprzedaż produktów i usług. Jak wykorzystać potencjał wideo w sprzedaży? Pisze o tym Marcin Wojda na łamach magazynu "As Sprzedaży".


Marketing emocjonalny w e-sklepie

Czy robiąc zakupy w e-sklepach wpływają na nas emocje? Okazuje się, że jak najbardziej, a emocje osłabiają nasze funkcje poznawcze i dzięki temu szybciej podejmujemy decyzje. Marcin Wojda i Wiktor Balcer piszą na ten temat na stronach portalu Nowy Marketing.


Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll

Cityboard Media został partnerem najnowszej kampanii Fundacji Rak’n’Roll, która korzystając, między innymi, z naszych nośników zachęca do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz Fundacji.


Wyróżnienia dla Wybitnych Managerów

Michał Stan, Marcin Wojda i Krzysztof Dziekański zostali wyróżnieni tytułami "Wybitnych Managerów" w konkursie "Pracownik Roku" organizowanym przez Business Centre Club i firmę 4 Business & People. Gala finałowa odbyła się 8 kwietnia 2019 r.


Marcin Stan komentuje Raport OOH 2019

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla Media & Marketing Polska Raport OOH 2019. Magazyn po raz kolejny przygotował podsumowanie najważniejszych wydarzeń.


Jesteśmy partnerem Konkursu Pracownik Roku

Cityboard Media został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. Nasza firma w to wydarzenie angażuje się już po raz drugi.


Nowa umowa Cityboard Media z Lang Teamem

Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem. Umowa będzie obowiązywała do 2023 roku.


Eurowybory, czyli co kandydat wiedzieć powinien

Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne – mówi psycholog prof. Andrzej Falkowski, który komentuje temat eurowyborów na stronach Rzeczpospolitej.


Kampania Hospicjum Promyczek w 2019

W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Wielki format dla silnej marki

Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Przy okazji Marcin podsumowuje rok 2018 i prognozuje trendy na 2019.


Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018

Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2018 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2019.


Niecodzienna kampania na naszym nośniku

Miłosne wyznanie i przeprosiny na nośniku Cityboard Media w Gdańsku. Dawid postanowił zwrócić się do Marty w niecodzienny sposób.


WHD rusza z nową kampanią

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.