Promujemy 78. Tour de Pologne
- Odsłon: 1835
Wystartowała outdoorowa kampania promująca 78. Tour de Pologne. Na naszych ekranach w całej Polsce można zobaczyć plakaty informujące o wydarzeniu.
Wystartowała outdoorowa kampania promująca 78. Tour de Pologne. Na naszych ekranach w całej Polsce można zobaczyć plakaty informujące o wydarzeniu.
Nasz e-sklep Cityboard Online otrzymał Medal Europejski. W środę 23 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXXII edycji tego konkursu. Po raz piąty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za outdoorowy e-commerce.
Na nośnikach ecolight ruszyła kampania społeczna "Mów do mnie grzecznie". Jej założeniem jest propagowanie komunikacji bez przemocy.
Zmieniamy siedzibę główną Cityboard Media. Informujemy, że w związku z tym, w najbliższych dniach kontakt ze współpracownikami Cityboard Media może być utrudniony. Już niebawem znajdziecie nas w nowej lokalizacji.
Zarząd Spółki Cityboard Media uprzejmie informuje, że w dniu 9 lutego 2021 roku została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym zmiana adresu siedziby Cityboard Media Sp. z o.o.
Cityboard zrealizuje dla marki „Familijne“ (Colian) kampanię w social mediach. Firma będzie odpowiedzialna, między innymi, za produkty AR/VR i zakup mediów.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Kampania promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest między innymi na nośnikach naszej firmy.
Zakupy na Cityboard Online są bardzo proste. Wystarczy się zalogować, wybrać miasto, adres, datę i już można dodawać nośniki do koszyka. Proces wyboru produktów jest łatwy i intuicyjny.
Wprowadzamy na rynek e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Platforma zakupowa jest już dostępna dla klientów.
Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Nasza firma będzie posługiwała się nowym logotypem, który ma podkreślać, że spółka rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.
Nasza drużyna kolarzy szosowych wystartowała w amatorskim wyścigu Orlen Lang Team Race w Rzeszowie. W swojej kategorii zwyciężyła nasza reprezentantka Daria Synak-Wojda. Cityboard Media był patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Czesława Langa i Lang Team.
Dziś rusza 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym naszego narodowego wyścigu. Z tej okazji, podobniej jak w 2019 roku, zaplanowaliśmy specjalną kampanię promocyjną. TVP Sport przygotował materiał niej dotyczący.
Cityboard Media został partnerem TikTok Ads w Polsce. To kolejny produkt digitalowy w ofercie Cityboard, który poszerza możliwości reklamowe firmy w zakresie digitalu.
Na naszych nośnikach wystartowała outdoorowa kampania zapowiadająca 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wyścigu, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Komentarz Zarządu Cityboard Media do informacji Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, dotyczącej wielkości rynku reklamy OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku.
Lang Team, organizator między innymi Tour de Pologne, ruszył z outdoorową kampanią promującą Orlen e-Tour de Pologne Amatorów. Cityboard Media od wielu lat jest patronem medialnym imprez organizowanych przez Czesława Langa i jego zespół.
Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR, budują pozytywne relacje z otoczeniem i starają się rozwijać wrażliwość na potrzeby innych.
Pandemia koronawirusa wpływa na wszystkie sektory gospodarki. Nie inaczej jest w przypadku reklamy i branży outdoorowej. Sytuację rynkową dla Nowego Marketingu komentuje Marcin Stan.
W tym jakże specyficznym czasie, życzymy wszystkim spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych. Niech ten czas będzie dla każdego z nas okazją do refleksji nad światem i jego naturą.
Pandemia wywołana CONVID-19 mocno wpływa na branżę reklamową. Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów aktualną sytuację na rynku reklamy.
Cityboard Media po raz trzeci został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. W poprzednim roku nasi managerowie otrzymali wyróżnienia w ramach Konkursu.
Najlepsze kampanie, najważniejsze wydarzenia, wyzwania przed outdoorem w 2020 - Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, dla Nowego Marketingu komentuje rok 2019 w branży i mówi o wyzwaniach na najbliższe miesiące.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2019 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2020. "Za nami interesujące 12 miesięcy, ale czeka nas też ciekawy kolejny rok" - mówi Marcin.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Wszystkim naszym klientom, współpracownikom, partnerom i przyjaciołom składamy najlepsze życzenia świąteczne, a także noworoczne. Oby rok 2020 był jeszcze lepszy niż 2019!
ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Wojda i Wiktor Balcer wystąpili w Business Centre Club z prezentacją pod tytułem: "Digital i outdoor, czyli jak łączyć media, aby zwiększyć sprzedaż". Spotkanie było adresowane do członków BCC.
Jak łączyć dobry content z przekazem emocjonalnym, aby stworzyć efektywną komunikację marketingową – na to pytanie odpowiadali nasi eksperci podczas 9. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.
Ziaja ruszyła z kampanią outdoorową promującą linię kosmetyków adresowanych do ludzi młodych. W formacie 6x3 kampania realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Strona 2 z 7
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.
Cityboard Media Sp. z o.o.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl
Pn-Pt 9:00-17:00
Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
Zapisz się na nasz newsletter
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl