Życzenia od Cityboard Media

Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, sukcesów, szczęścia i powodzenia - życzy Cityboard Media.


Wsparcie dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

W tym roku Cityboard Media wspiera Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Zachęcamy do włączenia się w akcję podarujwigilie.pl, którą organizuje Stowarzyszenie.


Cityboard Media na Absolvent Talent Days

Cityboard Media był jednym z wystawców prezentujących się w ramach Absolvent Talent Days w Poznaniu. Stoisko firmy na targach pracy odwiedziło kilkuset uczestników.


  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”

W listopadzie rusza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „CO2 zmienia klimat”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem nadmiernej emisji dwutlenku węgla i zmian klimatycznych jakie wywołuje. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą portal „Nauka o klimacie” oraz Cityboard Media.


8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice
8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice

„Marketing przyszłości: synergia mediów” – pod takim hasłem przebiegał panel ekspercki Instytutu Cityboard Media zorganizowany w ramach VIII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.


Oświadczyny na nośniku Cityboard Media
Oświadczyny na nośniku Cityboard Media

Michał z Krakowa postanowił oświadczyć się Marlenie w nietypowy sposób. Wykupił ekspozycję reklamy na nośniku Cityboard Media. Marlena przyjęła oświadczyny.


Cityboard Media, Kraków, 7. Bieg Charytatywny Fundacji Tesco
Cityboard Media, Kraków, 7. Bieg Charytatywny Fundacji Tesco

W sobotę 1 września na krakowskich Błoniach 3500 osób wystartowało w 7. Biegu Charytatywnym Fundacji Tesco. Cityboard Media był patronem medialnym imprezy.


  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów

Sukcesem zakończył się udział drużyny Cityboard Media w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. Wszyscy uczestnicy ukończyli wyścig cało i zdrowo, a zdecydowana większość dojechała do mety osiągając bardzo dobre rezultaty.


Cityboard Media, Fundacja Tesco, 2018
Cityboard Media, Fundacja Tesco, 2018

W Krakowie, na nośnikach Cityboard Media, wystartowała outdoorowa kampania społeczna Fundacji Tesco, która zachęca do zapisywania się na 7. Bieg Charytatywny.


Cityboard Media, 2018, Tour de Pologne
Cityboard Media, 2018, Tour de Pologne

Po raz pierwszy w historii Cityboard Media wystawi swoją drużynę w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. To kolejny etap współpracy pomiędzy nami a Czesławem Langiem i Tour de Pologne.


Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018
Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018

W całej Polsce wystartowała outdoorowa kampania jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju, czyli wyścigu Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wydarzenia.


Cityboard Media, Marketer Plus, grupa na Facebookue
Cityboard Media, Marketer Plus, grupa na Facebookue

Zajęcia grupowe, czyli jak budować relacje na Facebooku - to tytuł artykułu Marcina Stan w portalu Marketer+. Autor radzi, jak budować i prowadzić grupy w największym na świecie portalu społecznościowym.


Cityboard Media, uchwała reklamowa, Kraków, Dziennik Polski
Cityboard Media, uchwała reklamowa, Kraków, Dziennik Polski

Katarzyna Wójtowicz, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, skomentowała dla Dziennika Polskiego sprawę uchwały krajobrazowej w Krakowie.


Cityboard Media, Medal Europejski, Ecolight
Cityboard Media, Medal Europejski, Ecolight

Business Centre Club ogłosił laureatów Medali Europejskich. Po raz trzeci tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za sieć nośników digitalowych Ecolight.


Cityboard Media, ZNP, kampania

Związek Nauczycielstwa Polskiego ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.


Cityboard Media, Kuźnia Talentów, 2018
Cityboard Media, Kuźnia Talentów, 2018

Ruszyła kolejna edycja „Kuźni talentów Cityboard Media”. W ramach programu szukamy ludzi kończących studia, którzy dołączą do Działu Sprzedaży. Każdy, kto przez 3 miesiące okresu próbnego sprawdzi się na stanowisku Konsultanta, może liczyć na dołączenie do naszej firmy.


Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż
Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż

Czy podziękowanie za zakupy w e-sklepie może zwiększać sprzedaż? Okazuje się, że tak. Marcin Stan opublikował w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing artykuł w którym podpowiada jak to zrobić.


Cityboard Media, Firma Dobrze Widziana 2018, BCC
Cityboard Media, Firma Dobrze Widziana 2018, BCC

Po raz czwarty Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie przyznał firmie Business Centre Club.


Marketing polityczny, Andrzej Falkowski, Cityboard Media, kampania wyborcza, reklama polityczna
Marketing polityczny, Andrzej Falkowski, Cityboard Media, kampania wyborcza, reklama polityczna

Stosowanie spersonalizowanych komunikatów, które docierają do ludzi o określonych cechach osobowości to, mówiąc w cudzysłowie, jest to bomba atomowa – mówi profesor Andrzej Falkowski na łamach dziennika Polska The Times.


Cityboard Media, komentarz, dziennik bałtycki
Cityboard Media, komentarz, dziennik bałtycki

Dziennik Bałtycki informuje o decyzji gdańskiego wojewody, który wszczął postępowanie nadzorcze w sprawie uchwały krajobrazowej. Sprawę dla Dziennika komentuje Marcin Stan.


Cityboard Media, artykuł, raport ooh 2018, media & marketing polska
Cityboard Media, artykuł, raport ooh 2018, media & marketing polska

Marcin Stan komentuje dla Media & Marketing Polska "Raport OOH 2018", który prognozuje najważniejsze treny w branży na najbliższe miesiące.


Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux
Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux

Pozytywne UX w sprzedaży usług - to tytuł artykułu Marcina Stan, opublikowanego w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing.


tour de pologne, cityboard media
tour de pologne, cityboard media

W dniach 24-25 marca na stadionie PGE Narodowy odbędzie się inauguracja cyklu Roadshow Tour de Pologne i uroczyste otwarcie mobilnego muzeum Tour de Pologne.


ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, uchwała krajobrazowa w Gdańsku
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, uchwała krajobrazowa w Gdańsku

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, na łamach Dziennika Bałtyckiego komentuje gdańską uchwałę krajobrazową, która jest bardzo niekorzystna dla branży i nie szanuje praw nabytych.


ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, marketing sportowy
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, marketing sportowy

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla OOH Magazine temat marketingu sportowego. Porusza w nim, między innymi, kwestię kreatywnych rozwiązań outdoorowych.


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.