Jesteśmy partnerem Konkursu Pracownik Roku
- Odsłony: 901
Cityboard Media został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. Nasza firma w to wydarzenie angażuje się już po raz drugi.
Cityboard Media został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. Nasza firma w to wydarzenie angażuje się już po raz drugi.
Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem. Umowa będzie obowiązywała do 2023 roku.
Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne – mówi psycholog prof. Andrzej Falkowski, który komentuje temat eurowyborów na stronach Rzeczpospolitej.
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Przy okazji Marcin podsumowuje rok 2018 i prognozuje trendy na 2019.
Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2018 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2019.
Miłosne wyznanie i przeprosiny na nośniku Cityboard Media w Gdańsku. Dawid postanowił zwrócić się do Marty w niecodzienny sposób.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Wojda opublikował na stronach portalu OOH Magazine tekst pt. "Reklama świąteczna – dlaczego chętnie oglądamy i kupujemy pod jej wpływem?".
Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, sukcesów, szczęścia i powodzenia - życzy Cityboard Media.
W tym roku Cityboard Media wspiera Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Zachęcamy do włączenia się w akcję podarujwigilie.pl, którą organizuje Stowarzyszenie.
Marcin Stan opublikował tekst ekspercki na łamach magazynu "E-commerce & Digital Marketing". Artykuł dotyczy narzędzi widżet Callback.
Cityboard Media był jednym z wystawców prezentujących się w ramach Absolvent Talent Days w Poznaniu. Stoisko firmy na targach pracy odwiedziło kilkuset uczestników.
W listopadzie rusza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „CO2 zmienia klimat”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem nadmiernej emisji dwutlenku węgla i zmian klimatycznych jakie wywołuje. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą portal „Nauka o klimacie” oraz Cityboard Media.
Na nośnikach Cityboard Media trwa kampania promująca najnowszą audycję dziennikarza radiowego Piotra Kędzierskiego. Popularny Kędzior ruszył z nowym projektem w Radiu Newonce.
„Marketing przyszłości: synergia mediów” – pod takim hasłem przebiegał panel ekspercki Instytutu Cityboard Media zorganizowany w ramach VIII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.
Michał z Krakowa postanowił oświadczyć się Marlenie w nietypowy sposób. Wykupił ekspozycję reklamy na nośniku Cityboard Media. Marlena przyjęła oświadczyny.
W sobotę 1 września na krakowskich Błoniach 3500 osób wystartowało w 7. Biegu Charytatywnym Fundacji Tesco. Cityboard Media był patronem medialnym imprezy.
Sukcesem zakończył się udział drużyny Cityboard Media w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. Wszyscy uczestnicy ukończyli wyścig cało i zdrowo, a zdecydowana większość dojechała do mety osiągając bardzo dobre rezultaty.
W Krakowie, na nośnikach Cityboard Media, wystartowała outdoorowa kampania społeczna Fundacji Tesco, która zachęca do zapisywania się na 7. Bieg Charytatywny.
Po raz pierwszy w historii Cityboard Media wystawi swoją drużynę w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. To kolejny etap współpracy pomiędzy nami a Czesławem Langiem i Tour de Pologne.
Marcin Wojda publikuje na stronach portalu Marketer + tekst pt. "Jak mierzyć efektywność komunikacji na każdym etapie życia produktu".
W całej Polsce wystartowała outdoorowa kampania jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju, czyli wyścigu Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wydarzenia.
Zajęcia grupowe, czyli jak budować relacje na Facebooku - to tytuł artykułu Marcina Stan w portalu Marketer+. Autor radzi, jak budować i prowadzić grupy w największym na świecie portalu społecznościowym.
Katarzyna Wójtowicz, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, skomentowała dla Dziennika Polskiego sprawę uchwały krajobrazowej w Krakowie.
Business Centre Club ogłosił laureatów Medali Europejskich. Po raz trzeci tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za sieć nośników digitalowych Ecolight.
Związek Nauczycielstwa Polskiego ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Ruszyła kolejna edycja „Kuźni talentów Cityboard Media”. W ramach programu szukamy ludzi kończących studia, którzy dołączą do Działu Sprzedaży. Każdy, kto przez 3 miesiące okresu próbnego sprawdzi się na stanowisku Konsultanta, może liczyć na dołączenie do naszej firmy.
Czy podziękowanie za zakupy w e-sklepie może zwiększać sprzedaż? Okazuje się, że tak. Marcin Stan opublikował w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing artykuł w którym podpowiada jak to zrobić.
Po raz czwarty Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie przyznał firmie Business Centre Club.
Strona 3 z 6
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl