Jesteśmy partnerem Konkursu Pracownik Roku

Cityboard Media został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. Nasza firma w to wydarzenie angażuje się już po raz drugi.

Nowa umowa Cityboard Media z Lang Teamem

Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem. Umowa będzie obowiązywała do 2023 roku.

Eurowybory, czyli co kandydat wiedzieć powinien

Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne – mówi psycholog prof. Andrzej Falkowski, który komentuje temat eurowyborów na stronach Rzeczpospolitej.

Kampania Hospicjum Promyczek w 2019

W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

Wielki format dla silnej marki

Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Przy okazji Marcin podsumowuje rok 2018 i prognozuje trendy na 2019.

Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018

Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2018 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2019.

WHD rusza z nową kampanią

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

Życzenia od Cityboard Media

Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, sukcesów, szczęścia i powodzenia - życzy Cityboard Media.

Cityboard Media na Absolvent Talent Days

Cityboard Media był jednym z wystawców prezentujących się w ramach Absolvent Talent Days w Poznaniu. Stoisko firmy na targach pracy odwiedziło kilkuset uczestników.

  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”
  • Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”

W listopadzie rusza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „CO2 zmienia klimat”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem nadmiernej emisji dwutlenku węgla i zmian klimatycznych jakie wywołuje. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą portal „Nauka o klimacie” oraz Cityboard Media.

8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice
8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice

„Marketing przyszłości: synergia mediów” – pod takim hasłem przebiegał panel ekspercki Instytutu Cityboard Media zorganizowany w ramach VIII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.

Oświadczyny na nośniku Cityboard Media
Oświadczyny na nośniku Cityboard Media

Michał z Krakowa postanowił oświadczyć się Marlenie w nietypowy sposób. Wykupił ekspozycję reklamy na nośniku Cityboard Media. Marlena przyjęła oświadczyny.

Cityboard Media, Kraków, 7. Bieg Charytatywny Fundacji Tesco
Cityboard Media, Kraków, 7. Bieg Charytatywny Fundacji Tesco

W sobotę 1 września na krakowskich Błoniach 3500 osób wystartowało w 7. Biegu Charytatywnym Fundacji Tesco. Cityboard Media był patronem medialnym imprezy.

  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów

Sukcesem zakończył się udział drużyny Cityboard Media w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. Wszyscy uczestnicy ukończyli wyścig cało i zdrowo, a zdecydowana większość dojechała do mety osiągając bardzo dobre rezultaty.

Cityboard Media, Fundacja Tesco, 2018
Cityboard Media, Fundacja Tesco, 2018

W Krakowie, na nośnikach Cityboard Media, wystartowała outdoorowa kampania społeczna Fundacji Tesco, która zachęca do zapisywania się na 7. Bieg Charytatywny.

Cityboard Media, 2018, Tour de Pologne
Cityboard Media, 2018, Tour de Pologne

Po raz pierwszy w historii Cityboard Media wystawi swoją drużynę w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. To kolejny etap współpracy pomiędzy nami a Czesławem Langiem i Tour de Pologne.

Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018
Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018

W całej Polsce wystartowała outdoorowa kampania jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju, czyli wyścigu Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wydarzenia.

Cityboard Media, Marketer Plus, grupa na Facebookue
Cityboard Media, Marketer Plus, grupa na Facebookue

Zajęcia grupowe, czyli jak budować relacje na Facebooku - to tytuł artykułu Marcina Stan w portalu Marketer+. Autor radzi, jak budować i prowadzić grupy w największym na świecie portalu społecznościowym.

Cityboard Media, uchwała reklamowa, Kraków, Dziennik Polski
Cityboard Media, uchwała reklamowa, Kraków, Dziennik Polski

Katarzyna Wójtowicz, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, skomentowała dla Dziennika Polskiego sprawę uchwały krajobrazowej w Krakowie.

Cityboard Media, Medal Europejski, Ecolight
Cityboard Media, Medal Europejski, Ecolight

Business Centre Club ogłosił laureatów Medali Europejskich. Po raz trzeci tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za sieć nośników digitalowych Ecolight.

Cityboard Media, ZNP, kampania

Związek Nauczycielstwa Polskiego ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.

Cityboard Media, Kuźnia Talentów, 2018
Cityboard Media, Kuźnia Talentów, 2018

Ruszyła kolejna edycja „Kuźni talentów Cityboard Media”. W ramach programu szukamy ludzi kończących studia, którzy dołączą do Działu Sprzedaży. Każdy, kto przez 3 miesiące okresu próbnego sprawdzi się na stanowisku Konsultanta, może liczyć na dołączenie do naszej firmy.

Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż
Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż

Czy podziękowanie za zakupy w e-sklepie może zwiększać sprzedaż? Okazuje się, że tak. Marcin Stan opublikował w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing artykuł w którym podpowiada jak to zrobić.

Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl